ستارگان فارس آماده حضور در دور برگشت لیگ برتر والیبال بانوان

نداشتن اسپانسر و بازیکنان با تجربه عامل نتیجه نگرفتن نماینده فارس در دور نخست بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، دور برگشت لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه‌های کشور در حالی از روز ۲۷آذر ماه به میزبانی تهران آغاز می‌شود که تیم ستارگان فارس، تمرینات مستمر خود را برای حضوری هر چه بهتر در این رقابت‌ها برگزار می‌کند.

هلاکویی سرمربی تیم ستارگان فارس،گفت: بازیکنان ما در دور نخست با توجه به بی تجربگی شان در دور نخست نتوانستند انتظارات را بر اورده کنند، اما با توجه به مسابقاتی که در دور رفت برگزار کردیم و تجربه بیشتر بازیکنان نوجوان و جوان تیم امیدواریم در دور برگشت به نتیجه بهتری دست یابیم.

بهرام زاده نائب رییس هئیت والیبال استان فارس در خصوص مشکلات تنها نماینده والیبال بانوان فارس، بیان کرد: به دلیل نبود اسپانسر نتوانستیم بازیکنان با تجربه و ملی پوش استان فارس را حفظ کنیم و آن‌ها با پیشنهاد‌های بهتر از سایر تیم‌ها راهی تیم‌های شاخصی، چون پیکان و ساپیا تهران شدند که این مسئله سبب شد که تیم ستارگان فارس با استفاده از بازیکنان جوان و جویای نام راهی لیگ برتر والیبال بانوان شود.

تیم ستارگان فارس در بازی نخست دور برگشت مسابقات دسته برتر والیبال باشگاه‌های کشور ساعت ۱۷ روز پنج شنبه ۲۷آذر ماه به مصاف تیم صدر جدولی پیکان تهران می‌رود.

در گروه دوم این مسابقات تیم‌های پیکان تهران، ذوب آهن اصفهان، خجسته اسلام شهر و ستارگان فارس به ترتیب در مکان‌های اول تا چهارم جدول رده بندی قرار دارند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار