پورموسوی: روی نقاط ضعف و قوت گل گهر کار کرده بودیم/ تا ۲ ساعت دیگر شادی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره دیدار این تیم مقابل گل گهر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که بازی را بردیم. به تیم قلعه‌نویی سته نباشید می‌گویم. در طول هفته تمرینات خوبی انجام داده بودیم. گل‌های ما در این دیدار کار شده بود و روی نقاط ضعف حریف به ثمر رسید. یک تبریک جانانه به بازیکنانم می‌گویم که امروز هر چه داشتند، گذاشتند تا از این بازی سربلند خارج شویم.

پورموسوی درباره بازی‌های سنگین تیمش در هفته‌های ابتدایی لیگ و بازی دادن به بازیکنان جوان در ترکیب صنعت نفت آبادان گفت: باید از بازیکنان باتجربه تیم تشکر کنم که در تیم بزرگی می‌کنند و در شرایط سخت، حامی بازیکنان جوان‌تر هستند. همیشه گفته ام که ضمن احترام به تمام بازیکنان، در شرایط ۵۰-۵۰ فقط به بازیکنان جوان بازی می‌دهم.

سرمربی صنعت نفت در ادامه گفت: با در نظر گرفتن تمریناتی که در طول هفته انجام می‌دهیم، به هر بازیکنی که آماده‌تر باشد بازی می‌دهیم. مطمئنا به بازیکنان جوان‌تر هم بازی می‌دهیم. در مقابل استقلال و پرسپولیس از بازیکنان جوان استفاده کردیم. گل گهر تیم باکیفیتی بود، اما ما بدون هیچ ترسی ۲ بازیکن ۱۸ ساله در ترکیب داشتیم. بازیکنان جوان باید جواب اعتماد ما را بدهند تا دوباره از آن‌ها استفاده کنیم.

او درباره بازی هفته آینده تیمش مقابل آلومینیوم اراک عنوان کرد: مسلما هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و ما این قول را می‌دهیم که تا ۲ ساعت دیگر شادی کنیم و به محض این که فیلم بازی‌های حریف به ما برسد، آنالیز را شروع می‌کنیم، زیرا فرصت کمی داریم. فردا ریکاوری داریم. پس فردا تمرین می‌کنیم و با همین یک جلسه تمرین به مصاف آلومینیوم اراک خواهیم رفت. تلاش می‌کنیم بازیکنان ریکاوری کنند تا برای بازی بعدی آماده شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار