معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شهدای هویزه گفت: ثبت درخواست برای پذیرش دانشجویان ارشد بدون آزمون‏‏ (استعداد‌های درخشان) در این دانشگاه آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد بهبهانی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شهدای هویزه با اشاره به آغاز ثبت درخواست برای پذیرش دانشجویان ارشد بدون آزمون‏‏ (استعداد‌های درخشان) در این دانشگاه گفت: با توجه به شیوع کرونا‏‏، متقاضیان پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون استعداد‌های درخشان می‌توانند با استفاده از پست پیشتاز مدارک مورد نیاز را ارسال کنند.

او افزود: فایل‌های مربوطه در سایت دانشگاه بارگذاری شده‌اند و دانشجویان از ۱۰ دی ماه فرصت دارند درخواست خود را به دانشگاه ارسال کنند همچنین برای سهولت در روند ثبت نام یک ایمیل در اختیار دانشجویان قرار داده می‌شود.

بهبهانی با بیان اینکه دانشجویان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی https://shhut.ac.ir مراجعه کنند، تصریح کرد: در ۲ رشته مهندسی برق گرایش الکترونیک قدرت و ماشین‌های الکتریکی و مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی، دانشجو بدون آزمون پذیرفته می‌شود.

 معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شهدای هویزه بیان داشت: یکی از اهداف ما در این دانشگاه صنعتی، افزایش تعداد رشته‌ها برای پذیرش دانشجوی استعداد درخشان در مقطع کارشناسی ارشد است.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.