شهردار سنندج خبر داد:

دستفروشان خیابان فردوسی سنندج ساماندهی می‌شوند

صیدی از ساماندهی دستفروشان خیابان فردوسی سنندج در خیابان‌های پیرامون این پیاده راه به صورت موقت و چرخشی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حشمت اله صیدی شهردار سنندج گفت: دستفروشان خیابان فردوسی در خیابان‌های پیرامون این پیاده راه نظیر خیابان ناصر خسرو، جنب زورخانه پهلوان نادر و حدفاصل مسیر سه راه نمکی به سمت پارکینگ عبدالعلی سنندجی به صورت موقت و چرخشی ساماندهی می‌شوند.

شهردار سنندج عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات عمرانی امسال؛ پروژه احداث پیاده راه فردوسی است که به جهت زیبایی محیط بصری؛ پیاده محور کردن آن در دستور کار قرار گرفت.

اوگفت: حفظ هویت هسته مرکزی شهر، حفظ و زیبایی محیط زیست شهری، افزایش مراودات اجتماعی و ایجاد فضایی با نشاط برای شهروندان از مهم‌ترین اهداف احداث پیاده راه خیابان فردوسی است.

صیدی عنوان کرد: یکی از مواردی که سالیان سال در خیابان فردوسی واقع در هسته مرکزی شهر وجود داشته و موجب آزار و اذیت شهروندان بوده حضور تعداد زیادی از دستفروشان در این خیابان است.

او افزود: مراحل پایانی احداث پیاده راه فردوسی در حال اجرا است و پس از بهره برداری؛ دیگر دستفروشان اجازه پهن کردن بساط در این پیاده راه را ندارند.

صیدی اعلام کرد: در همین راستابا برنامه ریزی صورت گرفته دستفروشان خیابان فردوسی در خیابان‌های پیرامون این پیاده راه نظیر خیابان ناصر خسرو، جنب زورخانه پهلوان نادر و حدفاصل مسیر سه راه نمکی به سمت پارکینگ عبدالعلی سنندجی به صورت موقت و چرخشی ساماندهی می‌شوند.

او خاطرنشان کرد: در صورت مساعد بودن شرایط جوی؛ شب بازار‌هایی نیز در پیاده راه فردوسی برپا می‌شود.

صیدی تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح؛ تجهیزات لازم توسط پیمانکار طرف قراردادانجام و میز‌ها و سازه‌های مورد نظر تهیه شده است.

شهردار سنندج در نهایت با اشاره به اینکه هدف مدیریت شهری این است که کسب و کار این قشر از جامعه به خطر نیفتد؛ ابراز امیدواری کرد: برای دستیابی به این مهمدستفروشان حاضر در این خیابان و تمامی نهاد‌های مربوطه نیز باید با همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.