درخشان: پرسپولیس باید برای مقابله با "اولسان" و "ویسل کوپه" برنامه داشته باشد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: هر ۲ تیمی که به فینال شرق لیگ قهرمانان آسیا رسیده اند، جزو تیم‌های خوب هستند و پرسپولیس باید برای رویارویی با آن‌ها برنامه داشته باشد.

حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ایران در گفت گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی امروز اولسان هیوندای کره جنوبی برابر ویسل کوبه ژاپن در فینال شرق لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: برای ما فرقی نمی کند که کدام تیم با پرسپولیس در فینال بازی کند. به هر حال امروز اولسان هیوندای و ویسل کوبه باید به مصاف هم بروند تا نماینده شرق آسیا در فینال لیگ قهرمانان باشند و ما باید هر ۲ تیم را ارزیابی کنیم.

وی ادامه داد: در وهله اول هر ۲ از تیم‌های خوبی هستند که به فینال رسیده اند و در وهله دوم ما باید با یکی از این ۲ تیم بازی و خودمان را آماده کنیم.  اگر ارزیابی خوبی از این تیم‌ها داشته باشیم قطعا کار ما در فینال راحت‌تر خواهد شد و دچار مشکل نمی شویم.

درخشان همچنین راجع به تیم اولسان هیوندای که بهترین خط حمله لیگ قهرمانان را در اختیار دارد، بیان کرد: یکی از ویژگی‌های مهم فوتبال این است که ما نمی‌توانیم پیش بینی دقیقی راجع به پیروزی تیمی داشته باشیم، ولی در هر صورت پرسپولیس باید برای مقابله با هر ۲ تیم برنامه ریزی داشته باشد و تیم اولسان هیوندای که خط حمله بسیار قوی دارد را با تدابیر خیلی خوب مهار کند تا هم بتواند خط حمله را کنترل و هم بتواند از داشته‌های خود به نحو احسن استفاده کند.


بیشتر بخوانید


او درباره بازی استقلال و شهر خودرو گفت:من احترام زیادی برای استقلال قائلم و به نظر من استقلال تیم بزرگی است و نمی‌شود به آن کوچک نگاه کرد. این بازی برای استقلال بسیار مهم است تا از کورس قهرمانی عقب نماند و هر تیمی که تدابیر و مسائل فنی را خوب اجرا کند می‌تواند برنده این بازی باشد. به نظر من استقلال باید تلاش بیشتری داشته باشد تا خود را برای بقیه تیم‌ها اثبات کند و پیروز بازی باشد.

درخشان در مورد جایگاه فکری (سرمربی استقلال) در صورت برنده نشدن این تیم مقابل شهرخودرو گفت: طبیعتا این اتفاق در تیم‌های بزرگ می‌افتد و طرفداران خیلی حوصله و صبوری نمی‌کنند و این کار را برای مربی، چه در پرسپولیس و چه در استقلال سخت می کند و امیدوارم کار به این مرحله نکشد و طرفداران استقلال فکری را حمایت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار