براساس نتایج یک نظرسنجی:

اکثریت حامیان ترامپ پیروزی بایدن را مشروع نمی‌دانند

نتایج یک نظرسنجی جدید در آمریکا نشان می‌دهد ۸۲ درصد حامیان ترامپ بر این باور هستند که پیروزی بایدن مشروع نیست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان پایگاه اینترنتی سی بی اس در گزارشی نوشت: در حالی که قرار است الکترال کالج (مجمع برگزینندگان) روز دوشنبه جو بایدن را به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب کند، بر اساس یک نظرسنجی ۸۲ درصد از حامیان دونالد ترامپ می‌گویند بایدن را مشروع نمی‌دانند، اما ۶۲ درصد از رأی دهندگان آمریکایی احساس می‌کنند انتخابات "پایان یافته و اکنون زمان حرکت به جلو است. "

بنا بر این گزارش، اکثریت قابل توجهی از شهروندان آمریکایی احساس می‌کنند که آراء شان درست شمرده شده است و اکثر آن‌ها بایدن را "برنده قانونی" انتخابات می‌دانند.

این در حالی است که حامیان رئیس جمهور آمریکا احساس بسیار متفاوتی دارند: ۸۲ درصد از حامیان دونالد ترامپ بایدن را پیروزِ انتخابات نمی‌دانند. در همین حال، تقریباً نیمی از حامیان ترامپ می‌گویند: او حتی پس از برگزاری نشست الکترال کالج، باید از پذیرش شکست در انتخابات خودداری کند و در عوض همه تلاش خود را برای ماندن در قدرت به کار گیرد.

کسانی که به ترامپ رأی دادند و بایدن را مشروع نمی‌دانند، تلاش‌های ترامپ را برای لغو نتایج انتخابات به طور گسترده قبول دارند و حتی اگر ایالت‌ها نتایج تأیید شده‌ای را ارائه کنند و دادگاه‌ها نیز آن را بپذیرند، حامیان ترامپ باز هم اظهارات وی را در ارتباط با تقلب گسترده در انتخابات منعکس می‌کنند.

دو سوم رأی دهندگان می‌گویند جمهوری خواهان کنگره باید بایدن را تأیید کنند و به سراغ سایر موارد قانونگذاری بروند، اما در عوض اکثر رأی دهندگان به ترامپ می‌گویند جمهوری خواهان کنگره باید همه تلاش خود را برای کمک به ترامپ برای ماندن در قدرت انجام دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار