معلمان کارگزاران پژوهش درعرصه عمل

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان کرمانشاه معلمان راسرمشق فضائل اخلاقی و سرشار از روح تعهد و خدمتگزاری نامید .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ناهید فضلی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان کرمانشاه معلمان راسرمشق فضائل اخلاقی و سرشار از روح تعهد و خدمتگزاری نامید و گفت : در شرایط متفاوت یادگیری در دوران پسا کرونا معلمان به خوبی توانستند نظریه را در فضای مجازی به عمل تبدیل کنند آن‌ها توانستند با نبود امکانات و یا امکانات کم در مدت زمان کوتاهی که به دنیایی ناشناخته پرتاب شده بودند خود را بازیابند. معلمان کارگزاران پژوهش هستند.

او گفت : در شرایط کنونی پژوهش به معنای واقعی و ملموس آن در پلتفرم معلمان متعهد و دلسوز، هدفدار و هدفمند و مبتنی بر ارزش‌های اصیل و انسانی ایران اسلامی به منصه ظهور و طلوع رسیده است؛ امروزه معلمان فرهیخته این سرزمین را می‌توان پژوهشگران واقعی عرصه علم و عمل نامید. آنان تسهیل گرانه و تاثیر گذار و در مقام مشاور و مدیر و مددکار، فرآیند دقیق تغییر را فارغ از پیچیدگی‌های معمول و مرسوم پژوهش به سرانجام می‌رسانند.

فضلی افزود : نگاه آنان هم از درون است و هم از بیرون و این یعنی بهترین ابزار در پژوهش که در دست توانای کارگزاران پژوهش‌های امروزی و اینچنینی است. آنچه حائز اهمیت است مقتضیات و متغیر‌های فزاینده و روبه رشد در درون و بیرون کلاس‌های مجازی و زندگی واقعی است و نقش شگرف الهام گری معلمان در این پروسه نامتجانس ایجاد سبک‌های جدید در حوزه یادگیری و آموزش است. بطور قطع معلمان هوشمند با کنترل‌های دقیق و نظام‌مند سمت و سوی خودجوشی و خلاقیت دانش آموزان را در مسیر درست خود هادی و حامی خواهند بود.

او افزود : شما معلمان فرهیخته بعنوان کارگزاران واقعی پژوهش‌های سازنده در اقدامی مشترک و تیمی در کنار راهبری و مدیریت مدرسه نقشی اساسی و بی بدیل خواهید داشت و این یعنی ساختن سازمانی جدید و مترقی.

فضلی گفت : تعامل و تلاش شما را در این عرصه ارج می‌نهیم و باور داریم نقش و جایگاه شما در کیفیت بخشی به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی فراتر از حد انتظار و تصور است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.