اعلام مهلت ارسال پیشنهادهای پژوهشی معلمان کهگیلویه و بویراحمد

معاون پژوهش و توسعه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهلت ارسال پیشنهادهای پژوهشی معلمان و دانش آموزان به دبیرخانه شورای تحقیقات و پژوهش پنجم دی ماه ۱۳۹۹ است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، اردشیر یاری معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: هفته پژوهش امسال از ۲۰ تا ۲۵ آذرماه بوده و شعار آن نیز «پژوهش و نوآوری در خدمت جهش تولید» است.  

اردشیری افزود: آیین تجلیل از پژوهشگران برتر کهگیلویه و بویراحمد در هر ۲ بخش معلمان و دانش آموزان همزمان با سراسر کشور  سه شنبه در شهر یاسوج برگزار خواهد شد.  

او بیان کرد: تجلیل از پژوهشگران و برگزیدگان علمی و تحقیقی این استان در هر ۲ بخش معلمان و دانش آموزان کمک بسزایی به معرفی هر چه بیشتر دستاوردهای پژوهش و فناوری استان کرده و زمینه گسترش روزافزون فرهنگ پژوهش را فراهم می کند.  

یاری گفت: برنامه های هفته پژوهش امسال در کشور و کهگیلویه و بویراحمد با محوریت شعار سال برگزار شد.  

او افزود: شورای تحقیقات و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به منظور توسعه فرهنگ پژوهش بین قشرهای مختلف مردم این استان به ویژه معلمان و دانش آموزان اولویت های پژوهشی سال ۱۳۹۹ را اطلاع رسانی کرده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.