دستگیری آدم ربایان در گلستان /کودک تحویل خانواده اش شد

فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری آدم ربایان و تحویل کودک به خانواده اش خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سردار سعید دادگر فرمانده انتظامی گلستان گفت: به دنبال مراجعه حضوری یکی از شهروندان در ساعت ۱۳ روز گذشته به کلانتری ۱۳ علی آباد کتول، مبنی بر ربوده شدن فرزند ۳ ساله اش، بلافاصله مراتب در دستور کار گروه ویژه از ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: طی بررسی‌های اولیه ماموران مشخص شد، فرزند شاکی در کوچه مشغول بازی با دوستانش بوده که توسط سرنشینان یک دستگاه زانتیا ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل شده است.

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه متهمان طی تماس تلفنی با خانواده کودک درخواست مبلغ ۵ میلیارد ریال وجه نقد کرده بودند، گفت: تحقیقات فنی و میدانی پلیس در این راستا آغاز و ماموران با اشراف اطلاعاتی و تلاش بی وقفه موفق شدند به سرنخ‌هایی از آدم ربایان رسیده و مخفیگاه آنان را در شهرستان کردکوی شناسایی کنند.

سردار دادگر افزود: پس از هماهنگی با مراجع قضائی و در عملیاتی غافلگیرانه، ماموران موفق شدند خودرو متهمان را حین ورود به مخفیگاهشان متوقف و ضمن آزادی کودک ۳ ساله که در خودرو حضور داشت، هر ۲ گروگانگیر را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به تحویل کودک به خانواده اش، گفت: آدم ربایان در تحقیقات اولیه انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را اختلافات شخصی عنوان کردند.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اشراف اطلاعاتی پلیس و مقابله قاطعانه با مخلان نظم و امنیت جامعه، افزود: هر ۲ متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار