همایش ملی آموزش در دوران همه گیری کرونا در فارس

همایش ملی آموزش در دوران کرونا، ۱۳ و ۱۴ اسفندماه ۹۹ به میزبانی آموزش و پرورش فارس برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد رضا سرکار آرانی عضو کمیته علمی همایش ملی آموزش در دوران همه گیری کرونا، گفت: معلمان ایران، در شرایط  کرونا، در مقایسه با شرایط عادی آموزش مدرسه ای، خلاقیت‌هایی از خود نشان داده  و راه‌هایی برای عبور از بحران پیدا کرده ند که آن‌ها را به سرعت ترویج داده اند.

او، بیان کرد: پداگوژی‌های دست ساز اجتماعات محلی آموزش و یادگیری حتی در روستا‌ها تا حدودی درس آموز و امید آفرین است.

سرکار آرانی، تصریح کرد: مدارس و دانشگاه‌ها به نوشتن و تاثیر آن در فرایند آموزش و یادگیری، توجه بیشتری نشان داده اند که مهارت‌های خواندن و پردازش واژه نویسندگی بیشتر مورد توجه بوده و بر توانایی اجرای دکلمه (دکلماتوری) ترجیح داده شد  که به جای دیکته و کپی کردن، انشا و تمرین مهارت‌های بیان مقصود جدی شود و درک تازه‌ای از رویداد‌ها، نظر‌ها، گفت وگوی با متن و گفتگو  با خود که معنی تفکر را دارد مورد توجه قرار گرفته است.

عضو کمیته علمی همایش ملی آموزش در دوران همه گیری کرونا، ادامه داد: علاقمندان شرکت در همایش ملی آموزش می توانند مقالات خود را تا ۱۵ بهمن ماه ۹۹ یا از طریق پست الکترونیکی به آدرس fars-motevaseteh@medu.ir ارسال کنند.

او، افزود:  برای کسب اطلاعات بیشتر  نیز می توانند به سایت همایش به آدرس http://hamayesh.farsedu.ir مراجعه کنند.

سرکار آرانی، اضافه کرد: همایش ملی آموزش در دوران کرونا، ۱۳ و ۱۴ اسفندماه ۹۹ به میزبانی اموزش و پرورش فارس برگزار می شود.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار