معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه:

در کم ترین زمان نتیجه پرونده مانکن‌های زنده مشخص شود

حسین خوش اقبال گفت:اکنون که عاملان استفاده از مانکن‌های زنده دستگیر شده اند در کوتاه‌ترین زمان نتیجه پرونده مشخص شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه درجلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گفت:اکنون که عاملان تهیه  کلیپ در تکیه مذهبی معاون الملک و همچنین استفاده کنندکان مانکن زنده در فروشگاه لباس دستگیر شده اند این  توقع از دادستانی وجود دارد که در حداقل زمان نتیجه این پرونده ها  روشن شود، چرا که زمان بر بودن برخی احکام گاهی قاطعیت برخورد‌ها را تحت شعاع قرار می‌دهد.

او بر مراقبت بیشتر نهاد‌های فرهنگی و تبلیغاتی از دین جوانان تاکید کرد و افزود: رویداد‌های اخیر هشداری برای مراکز فرهنگی و نهاد‌های تبلیغی و دینی بود که بیشتر در پرورش دینی نوجوانان و جوانان اهتمام داشته باشند.

خوش اقبال تصریح کرد: در همان لحظات ابتدایی پخش این کلیپ ها نماینده ولی فقیه در استان، و مسئولان دیگر موضع گیری کردند و شخص استاندار به پیگیری و برخورد با عاملان و آمران ماجرای مانکن‌های زنده و اتفاقات روی داده در تکایا دستور دادند و کوتاهی در این قضیه دیده نشده است.

او  با بیان اینکه باید مراقب توطئه‌های دشمن باشیم گفت: انتظار داریم در این موقعیت شرایط جامعه بیشتر درک شود و مبادا از حربه دشمن غافل باشیم.

انتهای پیام/س 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۱۵ ۲۶ آذر ۱۳۹۹
آفرین برای گرانی هم این طور اقدام کنین اصل رو ول کردین
آخرین اخبار