تبریک روز ملی حمل و نقل از سوی مسئولان خوزستان

مسئولان خوزستان در پیام‌های جداگانه‌ای فرارسیدن روز ملی حمل و نقل را تبریک گفتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عادل دریس مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) ضمن تبریک ٢۶ آذر، روز ملی حمل و نقل، از تلاش‌های تلاشگران این عرصه قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

۲۶آذرماه روز ملی حمل و نقل، یادآور حماسه‌آفرینی قشر زحمتکشی است که با تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه خود نقش بی‌بدیلی را ایفا می‌کنند؛ رانندگان کامیون‌پس از آنکه به فرمان حضرت امام خمینی (ره) برای حمل کالا‌های انباشته شده در بنادر جنوب از جمله بندر امام خمینی (ره) همت والای خود را به نمایش گذاشته و آن حماسه به یادماندنی را رقم زدند، ثابت کردند به عنوان یکی از حلقه‌های زنجیره‌ی حمل و نقل چه نقش پر رنگی دارند.

آن حماسه‌ی خاطره‌انگیز در تأمین اقلام و کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم، نقطه عطف درخشانی شد تا همواره تلاش‌های این عزیزان را ارج بگذاریم و یادآور شویم چه نیرو‌های تلاشگری به مثابه جهادگران خاموش و گمنام تحت هر شرایطی نظیر سختی شرایط اقلیمی و شیوع بیماری مهلک همچون ویروس منحوس کرونا و تنگنا‌های اقتصادی با هدف استمرار زنجیره‌ی حمل و نقل در بخش‌های جاده‌ای، ریلی و هوایی مشغول به کار و تلاش هستند.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ جامعه بندری خوزستان ضمن قدردانی از تمامی این عزیزان و پاسداشت تلاش‌های ارزشمند آنان، ضمن تبریک این روز، صحت و سلامتی را از درگاه خداوند منان برای آنها مسألت می‌نمایم.

کورش سبزعلی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز در پیامی ۲۶ آذر روز ملی حمل و نقل را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

حمل و نقل در جامعه امروزی نقش تاثیر گذاری در همه ابعاد دارد و جزئی از زندگی آحاد جامعه محسوب می‌شود و موفقیت در این عرصه تلاش همگان را می‌طلبد.

حمل و نقل عمومی همگام با گسترش تکنولوژی‌های مختلف در دنیا، نیازمند توسعه و نوآوری است و ایجاد تحول جدی در بخش ناوگان حمل و نقل درون شهری، از قبیل فراهم کردن امکانات و تسهیلات سرمایه محسوب شده و نمی‌توان به آن به عنوان هزینه نگاه کرد.

بی تردید برنامه‌ریزی و اهتمام ویژه در نوسازی و بازسازی اتوبوس‌های درون شهری، توسعه و رونق تولید را در پی خواهد داشت و این مهم از تأکیدات مقام معظم رهبری برای رسیدن به جهش تولید است.

در پایان فرا رسیدن ۲۶ آذر که آغازین روز از هفته حمل و نقل است را به کلیه زحمت کشان این حوزه خصوصاً کارمندان و اتوبوسرانان عزیز که در گرما و سرما به خدمات دهی مشغولند و همچنین کارگران و استادکاران فنی که در مجموعه بازسازی اتوبوس‌های فرسوده فعالیت دارند، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و توفیق روز افزون همه همکاران در جهت پویایی هرچه بیشتر حمل و نقل درونشهری اهواز را از خداوند منان مسئلت دارم.

غلامعباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در پیامی فرارسیدن ٢۶  آذر ماه روز ملی حمل و نقل را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی​

در جهان امروز، نبض توسعه اقتصادی جامعه در دستان ارزشمند فعالان عرصه حمل و نقل می‌تپد و نماد حرکت و پویایی ایران اسلامی را می‌توان در طنین آوای فعالان این حوزه شنید.

اینجانب با تبریک روز حمل و نقل، رانندگان و راهداری به پرچمداران صنعت حمل و نقل و کوشندگان امانتدار و شب زنده دار جاده ها، خدمات دلسوزانه تمامی تلاشگران حوزه حمل و نقل و راهداری استان همزمان با شیوع بیماری کرونا، در رویداد‌های جابجایی کالا‌های اساسی از بندر امام خمینی (ره)، ارائه خدمات ایمن و روان در جابجایی مسافران و همچنین اجرای طرح ملی روکش آسفالت و جبران خسارت در راه‌های آسیب دیده ناشی از سیل سال گذشته خوش درخشیدند را ارج می‌نهم.

از درگاه خداوند منان سلامت، سعادت و توفیق روز افزون شما بزرگواران در تداوم ارائه خدمت را مسئلت می‌نمایم.

غلامعباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان

انتهای پیام/م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.