معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار دشت آزادگان:

مناطق گردشگری دشت آزادگان نیاز به توجه ویژه دارند

عوده زاده با تاکید بر توجه ویژه به مناطق گردشگری دشت آزادگان گفت: باید از ظرفیت‌های موجود برای رونق گردشگری استفاده شود.

سعید عوده زاده معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جلسه بررسی موانع توسعه گردشگری شهرستان با هدف بررسی مشکلات این حوزه و رفع موانع موجود تشکیل شد.

او با بیان اینکه مناطق گردشگری و به ویژه منطقه ام الدبس نیاز به توجه ویژه دارند، افزود: به دلیل وجود پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود در شهرستان، باید برنامه ریزی برای ارائه خدمات به گردشگران و جذب آن‌ها و همچنین استفاده از فرصت‌ها و نعمت‌های خدادادی این مناطق در دستورکار قرار گیرد.

عوده زاده فصلی بودن زمان گردشگری را از مهم‌ترین علل استقبال نکردن سرمایه گذاران در منطقه در نتیجه روند کند پیشرفت و توسعه صنعت گردشگری در شهرستان دشت آزادگان و مناطق تابعه آن عنوان و بیان کرد: به منظور استفاده از ظرفیت‌های موجود، باید اقدامات زیرساختی و امکاناتی در منطقه فراهم شود، چراکه علاوه بر معرفی ظرفیت ها، اشتغالزایی برای شهروندان به دنبال خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار دشت آزادگان منطقه بندی و نصب تابلو‌های راهنما، حضور بیشتر نیرو‌های حفاظت از محیط زیست در مناطق گردشگری، راهنمایی مردم در خصوص خودداری از قطع درختان و محیط بکر این مناطق، توسعه بیشتر مناطق مستعد گردشگری، مناسب سازی شانه‌های جاده تازه ترمیم شده این منطقه، دعوت از مدیران کل استانی جهت تخصیص اعتبار عمرانی برای خدمات رسانی مناسب به گردشگران را از جمله تصمیم‌های اتخاذ شده در زمینه رونق گردشگری و رفع موانع و مشکلات آن برشمرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.