فرماندار جدید شهرستان سرپل ذهاب معرفی شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت : مردم سرمایه اصلی ایران اسلامی هستند .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در مراسم معارفه فرماندار سرپل ذهاب گفت : مردم سرمایه اصلی ایران اسلامی هستند که در سخت‌ترین شرایط در کنار مسئولان قرار دارند، از این رو مدیران موظفند با تمام امکانات و توان در راستای حل و فصل مشکلات مردم تلاش کنند.

او گفت : در شرایطی که امروز نظام و دولت با تحریم‌های دشمنان مواجه هستند ما وظیفه داریم در راستای رفع مشکلات مردم تلاش و خدمات رسانی لازم را داشته باشیم.

او افزود: باید تلاش کنیم که در یک فضای همدلی و با وحدت کار را پیش ببریم و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ باید زمینه را برای مشارکت حداکثری مردم ایجاد کنیم.

خوش اقبال افزود: سرپل ذهاب اگر اینگونه بعد از زلزله آباد شده است به برکت هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و توان مسئولان بوده از این رو باید تلاش کنیم برای آبادانی و توسعه و تعالی بیشتر، این راه ادامه داشته باشد.

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: تلاش‌های بی وقفه و دلسوزانه فرماندار سابق سرپل ذهاب و همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی، سرپل ذهاب را از آوارگی و خرابی‌های زلزله ۷.۳ ریشتری سال ۹۶ پاک کرده و موجب توسعه، عمران، آبادانی و رونق شهر شده است.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب افزود: دشمنان ما امروزه در تلاش هستند مردم به خصوص نوجوانان و جوانان ما را نسبت به انقلاب و اسلام و این دولت نا امید کنند که جا دارد در این برهه زمانی با هوشیاری بیشتری از ظرفیت‌ها استفاده کرده و مدیریت قاطعانه، شجاعانه و دلسوزانه تری داشته باشیم.

نورالدین فرزادی پور به عنوان فرماندار جدید سرپل ذهاب معرفی و از خدمات سه ساله محبت جمالی نیا فرماندار سابق قدردانی شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار