فلیک: لواندوفسکی لایق جایزه بهترین بازیکن سال فیفا است

هانسی فلیک سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان به حمایت از مهاجم لهستانی تیم خود برای دریافت جایزه بهترین بازیکن سال فیفا پرداخت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان هانسی فلیک سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ درباره جایزه مرد سال فیفا که امشب از بین کریستیانو رونالدو، لیونل مسی  و رابرت لواندوفسکی به یکی از این سه بازیکن اهدا خواهد شد عنوان کرد: رابرت لواندوفسکی واقعا مستحق شناخته شدن به عنوان بهترین بازیکن جهان است، لواندوفسکی برای تیم ما بسیار مهم است و حضور او در تیم ما و در زمین بسیار حیاتی است، اما امیدوارم هم لواندوفسکی و هم مانوئل نویر بتوانند جایزه بهترین بازیکن سال و همچنین بهترین دروازه بان سال فیفا را کسب کنند.

شب گذشته تیم فوتبال بایرن مونیخ با درخشش لواندوفسکی و ۲ گلی که او دربازی مقابل وولفسبورگ در چارچوب هفته ۱۲ بوندسلیگا به ثمر رساند توانست با ۲۷ امتیاز در رتبه دوم این لیگ قرار بگیرد.

لواندوفسکی تا به اینجای فصل  با ۱۵ گل در صدر جدول گلزنان بوندسلیگا قرار دارد.

امشب جایزه بهترین بازیکن سال فیفا از بین لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و رابرت لواندوفسکی به یک نفر اهدا خواهد شد و اگر این مهاجم لهستانی بتواند برنده این جایزه شود، برای اولین بار است که موفق به کسب چنین افتخاری شده است.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار