کشف محموله مرغ غیر مجاز با هوشیاری پلیس ساوه

پلیس شهرستان ساوه محموله ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه‌ای مرغ غیر مجاز را کشف کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ علی اکبر عیسی ابادی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از توقیف ۴ دستگاه کامیون حامل ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ فاقد مجوزحمل، به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ عیسی آبادی افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهرستان، در هنگام گشت زنی در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان به ۴ دستگاه کامیون حمل طیور مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن‌ها را متوقف کردند.

او اضافه کرد: مأموران در بازرسی از خودرو‌های مورد نظر موفق به کشف تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ غیر مجاز، خارج از شبکه توزیع و فاقد مدارک معتبر حمل، شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به توقیف کامیون‌های توقیفی و انتقال آن‌ها به پارکینگ بیان کرد: ارزش ریالی محموله‌های کشف شده از سوی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی در حدود یک میلیارد ریال برآورد شده است.

او یادآور شد: هر ۴ راننده خودرو‌ها پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

سرهنگ عیسی آبادی با تأکید بر عزم قاطع پلیس در مبارزه با پدیده نابهنجار قاچاق افزود: با توجه به آسیب و پیامد‌های مخرب و غیر قابل انکار فرآورده‌های دام و طیورغیر مجاز به سلامت شهروندان، پلیس با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در مقابل این پدیده مضراجتماعی و اقتصادی خواهد ایستاد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.