باقری: حریف را به خوبی آنالیز کرده ایم/ بازیکنان آمادگی خوبی دارند

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط این تیم پیش از دیدار با اولسان صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این تیم پیش از دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: از زمانی که وارد کشور قطر شدیم، یک روز به دلیل آزمایش کرونا در قرنطینه بودیم، اما پس از آن تمرینات خیلی خوبی را انجام دادیم.

او افزود: انرژی و انگیزه بازیکنان خیلی خوب است و امیدوارم در روز‌های باقی مانده تا بازی، شرایط آرمانی خودمان را حفظ کرده و انگیزه خوبی داشته باشیم تا بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

مربی پرسپولیس ادامه داد: این شب ها، قبل از شام تیم حریف را آنالیز می‌کنیم و بازیکنان نیم ساعت فیلم بازی اولسان را می‌بینند. فکر می‌کنم بازیکنان شناخت خوبی نسبت به این تیم پیدا کرده اند. اصل کار خود بازیکنان هستند که باید برای سربلند شدن در زمین تلاش کنند.

باقری درباره اینکه نفراتی مانند امیری، پهلوان و مهدی خانی هم با وجود بازی نکردن در فینال با انگیزه بالایی در تمرین شرکت می‌کنند، بیان کرد: به جز این ۳ نفر بازیکنانی که می‌توانند مقابل اولسان بازی کنند هم در شرایط خیلی خوبی هستند و انگیزه بالایی دارند. همه برای پشت سر گذاشتن این دیدار خیلی مهم مصمم هستند.

او در پایان گفت: فینال لیگ قهرمانان یک بازی خیلی مهم در آسیا است و بی شک در تاریخ ثبت می‌شود. امیدوارم بتوانیم برای اولین بار این عنوان خوب را برای باشگاه پرسپولیس و کشورمان به دست آوردیم و با دعای خیر مردم نتیجه خوبی بگیریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار