نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی:

فرد هتاک به سردار سلیمانی باید عزل شود

محمد رشیدی گفت: فرد هتاک به سردار سلیمانی باید عزل شود ودر این خصوص وزیر علوم را به مجلس خواهیم آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت:شخص هتاک به سردار سلیمانی  که از کارمندان دانشگاه رازی است باید در اولین فرصت عزل و با وی برخورد جدی شود که در این خصوص  وزیر علوم را به مجلس آورده و به او تذکر جدی خواهیم داد.

او گفت: زمانی که با حرمت‌شکنان تکیه معاون برخورد نمی‌شود این امر باعث می‌شود یک انسان بی‌هویت و بی‌ارزش به سردار سلیمانی توهین کند.

رشیدی تصریح کرد:متأسفانه در استان ما یک سری هنجارشکنی‌ها و خلاف‌هایی همچون اهانت به دستگاه امام حسین (ع) در اتفاقات تکیه معاون‌الملک رخ داد که در آن مدیر میراث فرهنگی اصلا عذرخواهی نکرد و دست به فرافکنی زد و تا کنون هیچ برخوردی با وی نشده است.

او افزود: امام راحل، رهبر معظم انقلاب، شهداء و سردار سلیمانی که سیدالشهداء انقلاب اسلامی است جزء لاینفک اعتقادات انقلابی و دینی کشور و نیز خطوط قرمز ما هستند و هرکس به آنان توهین کند باید مجازات شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با این توهین‌ها هیچ چیزی از عظمت و ارزش سردار ما کم نمی‌شود تصریح کرد: سردار ما کسی بود که پنجاه میلیون نفر از مردم کشورمان پیکرش را تشییع کردند و عده‌ای از آنان در این مراسم زیر دست و پا جان دادند چیزی که در هیچ جایی از دنیا اتفاق نیفتاده است.

رشیدی افزود : سردار سلیمانی در قلب ملت ماست، او هویت ملی و مذهبی ما و افتخار جهان اسلام و تمام آزادگان عالم است.

او گفت:  استانی که ۱۰ هزار شهید دارد و جنگ تحمیلی در آن آغاز شده و در آن پایان یافته و مردمانش در ۸ سال دفاع مقدس با چنگ و دندان از آب و خاکش حراست کرده و زیر بمب و موشک ایستادند و تسلیم نشدندنباید  در آن یک انسان بی‌هویت، هویت ملی و مذهبی و ارزش‌ها را زیر پا بگذارد.

رشیدی با بیان اینکه امکان دارد در هر جایی یک نفوذی و شخصی که توسط دشمنان کوک شده باشد به ارزش‌ها توهین کندافزود : آن شخص توهین کننده ارزشی ندارد اما سوال اینجاست که چرا سیستم  ما به گونه‌ای است که این گونه افراد گزینش می‌شوند و کارمند، مدیر و رئیس می‌شوند و برخوردی نیز با آن‌ها نمی‌شود.

او گفت: این اتفاقات اگر ریشه‌یابی شود چه بسا به این نتیجه برسیم که یک جریان سازماندهی شده است و یا آن قدر کار فرهنگی نشده و کنترلی صورت نگرفته که هرکسی می‌تواند به اباحه‌گری و ترویج هویت ضد اسلامی و ضد دینی بپردازد.

نماینده کرمانشاه با بیان اینکه مسئولان فرهنگی و مدیریت استان باید پاسخگو باشندتصریح  کرد: یقیناً این موضوع را در مجلس پیگیری خواهیم کرد و وزیر علوم را به مجلس آورده و به او تذکر جدی خواهیم داد و از وی سؤال خواهیم کرد.

او  گفت: در استان ما هر مسئولی که تخطی می‌کند و سوء مدیریت دارد و در مجموعه‌اش اتفاقات بدی می‌افتد بلافاصله چند نفر وساطت کرده که با ریش سفیدی او را حفظ کنند در حالی که در سراسر دنیا در هر مجموعه‌ای تخلفی صورت بگیرد فوراً مدیر آن را بازخواست می‌کنند و با وی برخورد شده و آن مدیر عزل یا انفصال از خدمت می‌شود.

رشیدی از قوه قضائیه خواست تا با این شخص هتاک برخورد فوری و قاطعانه شود.

او همچنین بر  لزوم برخورد شدید با عاملان ماجرای تکیه معاون‌الملک و استفاده از مانکن زنده تاکیدکرد و افزود: باید با کسانی که مسئولیت نظارت بر این موضوعات را دارند و از عهده آن برنیامده‌اند نیز برخورد شود.

انتهای پیام/س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.