جلسه کارگروه آموزش خانواده انجمن اولیا و مربیان بندر ماهشهر با حضور مدرسان برای هماهنگی دوره‌های آموزش خانواده برگزار شد.

مکیه قنواتی سرپرست انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: تلاش‌های صورت گرفته در زمینه افزایش سطح دانش و آگاهی خانواده‌ها و والدین دانش آموزان در خصوص پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی قابل تقدیر است.

او با اشاره به اینکه در مسیر پیش رو نیازمند خلاقیت، توانمندی، شایستگی، مسئولیت پذیری و میزان تعهد همکاران و مدرسان آموزش خانواده هستیم، افزود: مدرسان آموزش خانواده باید همانند گذشته در شرایط امروز (ویروس کرونا) با برنامه ریزی منسجم برای حضور فعال در فضای مجازی و شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) برای آموزش والدین و رفع نیاز‌های آنان قدم بردارند.

قنواتی بیان داشت: باید بتوان نسبت به آسیب‌های ناشی از بحران کرونا در سال تحصیلی جدید برنامه ریزی ومدیریت لازم را بکار برد.

سرپرست انجمن اولیا و مربیان تصریح کرد: از طریق برگزاری کلاس‌ها، آموزش‌های لازم به اولیا و مربیان در زمینه‌های تربیتی کودکان ارائه می‌شود تا بتوانیم در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقش تاثیرگذار خود را ایفا نماییم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.