#مرد_میدان؛ دعوت از مردم برای حضور در کمپین مجازی سالگرد شهادت سردار سلیمانی

بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سلیمانی، با شعار #مرد_میدان به استقبال روایت‌های مردم ایران از سیره شخصی مدیریتی، رشادت‌ها و بن‌بست‌شکنی‌های حاج قاسم خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سیزدهم دی ماه سال ۱۳۹۸ بود که خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی مردم کشورمان و مسلمانان جهان را در بهت و حیرت فرو برد. مردم در ایران و در عراق برای مراسم تشییع پیکر ایشان و همرزمان شهیدشان سنگ تمام گذاشتند.

اکنون و در آستانه اولین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و یاران شهیدشان، بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سلیمانی با شعار #مرد_میدان به استقبال روایت‌های مردمی از ایشان خواهد رفت.


بیشتر بخوانید


بیانیه بنیاد «مکتب حاج قاسم»

"بسم الله قاصم الجبارین
حاج قاسم سلیمانی فقط یک فرمانده نظامی بی‌مانند، یک استراتژیست کم‌نظیر و یک مدیر استثنایی نبود؛ او قهرمانی ساخته‌شده در گذشته‌های خونین و گهربار ایران عظیم بود؛ مردی که چشم به آینده داشت و آینده‌سازی دستور کارش.

حاج قاسم کارگزار نظمی تازه برای جهانی درهم‌ ریخته و زیر ضربات استعمار و استثمار و بردگی بود؛ بی‌نظمی که می‌خواست آزادی و استقلال ایران بزرگ را در خود هضم کند و سپهبد شهید ما، تمام ابزار‌های سخت و نرم را درهم آمیخت که در سایه‌ سیاست صدور انقلاب خمینی کبیر و تدابیر رهبری معظم انقلاب، پایه‌های تمدن نوین اسلامی را بنا نهد؛ و دشمن این راز را شناخت و او را در شرایطی منحصر بفرد ترور کرد و به شهادت رساند. "

بنیاد «مکتب حاج قاسم» با بهره‌گیری از رهنمود‌های رهبرمعظم انقلاب در دیدار اخیر با دست اندرکاران برگزاری مراسم سالگرد شهید سلیمانی، از ملت بزرگ ایران و مستعضفان جهان دعوت می‌کند تا آنچنان که در روز‌های شهادت این فرمانده مجاهد مخلص قدم در صحنه گذاشتند، در این روز‌های اولین سالگرد نیز به پرچم راه و هدف شهید عزیزمان را برافراشته نگه دارند.

از این رو، بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سلیمانی، با شعار #مرد_میدان به استقبال روایت‌های مردم ایران از سیره شخصی مدیریتی و رشادت‌ها و بن‌بست‌شکنی‌های حاج قاسم خواهد رفت.

در همین راستا، محصولات تبلیغی و ترویجی برای کمک به تولیدات مردمی در این پویش، به مرور در اختیار ملت عزیز ایران قرار خواهد گرفت.

در ادامه تیزر این پویش مجازی را مشاهده می‌کنید:

زینب سلیمانی، دختر شهید سلیمانی نیز با انتشار توئیتی از مردم برای شرکت در این کمپین دعوت کرد و نوشت:

" بسم‌الله
#مرد_میدان؛ شعار کمپین نخستین سالگرد حاج قاسم
روز‌ها میگذر و همچنان مرد این میدان تو هستی برای ما..."

در ادامه توئیت زینب سلیمانی را مشاهده می کنید:

مردم با شعار #مرد_میدان به استقبال سالگرد شهادت حاج قاسم می‌روند

بنیاد «مکتب حاج قاسم»، تصاویر پروفایل #مرد_میدان را به منظور استفاده شما کاربران در فضای مجازی و شرکت در این کمپین منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید:

دانلود تصاویر پروفایل #مرد_میدان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
رامبد جوان ===== مرد میدان واقعی
Iran (Islamic Republic of)
منصورخانعلی
۱۰:۱۲ ۰۳ دی ۱۳۹۹
باسلام ،حاج قاسم عزیز،ای عزیزترازجان...سالهاست که عاشق سیره نبوی توشده ام،هنوزبه اندازه همان روزشهادتت اشگ میریزم ودلتنگت هستم،یکسال گذشت اماهنوزهرجاعکسی ازشمامیبینم گربه مجالمرنمیدهد.....حاج قاسم دوست داشتنی مردمیدان توبودی ونامردان عالم دورازمیدان...حتی ازنامت وحشت داشتندچه برسدبه روبروشدن...شهیدعزیزعاجزانه تقاضادارم دست من روسیاه روبگیری...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۳ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
روحتان شاد و یادتان گرامی باد که دشمن هنوز از اسم شما تنش می لرزد راهتان ادامه دارد و پرچمی که دستتان بود را نخواهیم گذاشته شود روی زمین و طبق وصیت شما تا پای جان با رهبر عزیز بوده و خواهیم بود تا نفس می کشیم
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۵۸ ۲۸ آذر ۱۳۹۹
لبیک یا سردار دلها .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
زنده باد رامبد جوان
آخرین اخبار