شرکت کرمانشاه در رقابت‌های لیگ برتر تیر و کمان

دبیر هیات تیر و کمان کرمانشاه از شرکت تیم کرمانشاه در رقابت‌های لیگ برتر تیروکمان بخش کامپوند خبر داد .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،رشیدی دبیر هیات تیر و کمان کرمانشاه از شرکت تیم کرمانشاه در رقابت‌های لیگ برتر تیروکمان بخش کامپوند خبر داد و گفت : در این رقابت‌ها که به مدت هفت هفته در تهران برگزار می‌شود، تیم کرمانشاه با تیم‌های آکادمی راد، هیات یزد، آلفا، کمانداران پایتخت، مس کرمان، نفت امیدیه، فولاد سپاهان اصفهان، مقاومت عاشورا آذربایجان شرقی و نیروی زمینی اردبیل رقابت خواهد داشت.

او با اشاره به برگزاری هفته اول این رقابت‌ها طی روز‌های پنج شنبه و جمعه گذشته (۲۷ و ۲۸ آذر)، گفت : در رقابت‌های این هفته تیم چهارنفره کرمانشاه برابر تیم‌های آکادمی راد تهران و عاشورا آذربایجان شرقی قرار گرفت که متاسفانه هردو دیدار را واگذار کرد.

او افزود: در دیدار برابر تیم آکادمی راد باتوجه به اینکه چهار ورزشکار این تیم عضو اصلی تیم ملی تیراندازی با کمان کشور و مدعی قهرمانی در این رقابت‌ها هستند، نتیجه را واگذار کردیم.

رشیدی ادامه داد: تیم عاشورای آذربایجان شرقی هم اگرچه تیم قدرتمندی نبود، اما متاسفانه از دست رفتن تمرکز تیم ما باعث شد تا نتیجه‌ای هم از این دیدار نگیریم.

او گفت: البته بازیکنان تیم ما همگی بازیکنان جوانی هستند که حدود سه سالی است که بصورت حرفه‌ای وارد این رشته شده اند و تجربه چندانی ندارند. از طرفی هم شیوع بیماری کرونا سبب شد تا طی ۱۰ ماه گذشته هیچ مسابقه‌ای نداشته باشیم و از نظر سطح آمادگی تا حدودی اُفت کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.