راز خانه متروکه در جزیره دور افتاده چیست؟

انتشار تصاویری از خانه‌ای که بر فراز یک جزیره ساخته شده شایعاتی را در فضای مجازی مطرح کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، انتشار تصاویر یک خانه مرموز بر فراز جزیره‌ای دور افتاده با گمانه زنی‌ها و شایعات عجیب در فضای مجازی همراه بوده است. تصاویر منتشر شده یک خانه متروکه کوچک را در جزیره «ایلیئو آی» واقع در جنوب ایسلند نشان می‌دهد.


بیشتر بخوانید


این خانه که تنها خانه در این جزیره دور افتاده است حالا توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. طبق یک شایعه خانه مذکور توسط یک فرد میلیاردر ساخته شده است که قصد داشت در آخرالزمان فورا به اینجا منتقل شود. افراد دیگر اظهار داشتند که این خانه متعلق به یک زاهد مذهبی بوده که در آن زندگی می‌کرده است.

راز خانه متروکه در جزیره دورافتاده چیست؟

اما نظریه دیگر حاکی از آن بود که این خانه توسط دولت ایسلند ساخته شده و به خواننده بجورک هدیه شده بود. این در حالی است که حتی برخی مدعی شدند چنین خانه‌ای در این جزیره وجود ندارد و تصاویر منتشره را فوتوشاپ دانستند.

راز خانه متروکه در جزیره دورافتاده چیست

جزیره «ایلیئو آی» بخشی از مجمع الجزایر Vestmannaeyjar است که اکنون خالی از سکنه بوده، اما حدود ۳۰۰ سال پیش دارای سکنه بوده است. پنج خانواده در آن زمان در آن زندگی می‌کردند که به ماهیگیری، شکار پنگوئن و پرورش دام مشغول بودند. اما در دهه ۱۹۳۰ آخرین سکنه نیز این جزیره را ترک کردند.

راز خانه متروکه در جزیره دورافتاده چیست؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۰۳:۲۸ ۰۳ دی ۱۳۹۹
خانه ای زیبا و آرامش دهنده
آخرین اخبار