چه سریال‌هایی زمستان ۹۹ از تلویزیون پخش می‌شوند؟

مخاطبان تلویزیون در شب‌های زمستان منتظر سریال‌های جدید شبکه‌های سیما باشند.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، تلویزیون زمستان امسال هم خود را با پخش سریال‌هایی با مضامین تاریخی ،اجتماعی و طنز از جمله سریال الف فاخر «روز‌های ابدی»، «باخانمان»،«بیگانه ای با من است»  آماده کرده است. 

سریال الف فاخر «روز‌های ابدی» (نفوذ) به کارگردانی جواد شمقدری و تهیه‌کنندگی محسن آقاعلی‌اکبری، محصول جدید مرکز سیمافیلم است که بعد از سریال  «خانه امن » روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

این سریال که درباره نفوذ آمریکایی‌ها در ایران و ماجرای تسخیر لانه جاسوسی است، در حال حاضر مراحل  پس از تولید را می‌گذراند.

بهزاد عبدی آهنگسازی مجموعه را انجام می‌دهد و آرش قاسمی هم صداگذاری کار را به عهده گرفته است. بخش جلوه‌های ویژه بصری هم به سرپرستی محمد امامی انجام شده است.

جواد شمقدری در این سریال تاریخ انقلاب را از بهمن ۵۷ تا آبان ۵۸ در ۴۲ قسمت نشان می‌دهد. «نفوذ» به سفارش مرکز سیما فیلم تهیه و تولید خواهد شد.

احمد نجفی، حمید گودرزی، صالح میرزا آقایی، علیرام نورایی، عبدالرحیم نوروزی، جلیل فرجاد، کاوه سماک باشی، سید جواد هاشمی، پانته آ مهدی نیا، شهره لرستانی، زهرا سعیدی، امیر محمد زند، هوشنگ توکلی، ماشااله شاهمرادی‌زاده، فیلیپ ساپرکین، ایمان صراف، محمد فرزانه، فرید محمدی از جمله بازیگران این سریال هستند.

شب های زمستان با سریال های جدید رسانه ملی/کدام سریال‌ها در زمستان99 پخش می‌شوند؟

مجموعه تلویزیونی «باخانمان» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی که اواسط مردادماه در شمال تهران تصویربرداری خود را آغاز کرد، قرار است بعد از سریال «شرم » روی آنتن شبکه سه سیما برود.

اگرچه تصویربرداری این سریال که طنزی اجتماعی است تا اواخر دی ماه ادامه دارد، اما شبکه سه تصمیم گرفته است برای شب‌های زمستان یک سریال طنز را پخش کند. نگارش فیلمنامه سریال «باخانمان» برعهده امیر برادران است.

افسانه بایگان یکی از بازیگران این سریال است که پس از ۲ سال با یک کار کمدی به تلویزیون باز می‌گردد.

حسن پورشیرازی، شهره لرستانی، حسام محمودی، الهام اخوان، امیر آتشانی، امیر حسین طاهری، فرزانه سهیلی، مهناز کرباسچیان، سعید امیرسلیمانی، شهرام شکیبا، خسرو احمدی و افسانه بایگان بازیگران این سریال هستند.

شب های زمستان با سریال های جدید رسانه ملی/کدام سریال‌ها در زمستان99 پخش می‌شوند؟

این شب ها سریال «بیگانه‌ای با من است» به کارگردانی احمد امینی و تهیه کنندگی بهروز مفید روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

داستان «بیگانه‌ای با من است» به نویسندگی فروغ فروهیده درباره نسا با بازی شبنم قلی‌خانی است. او که دختری از طبقه پایین جامعه است با جعل هویت خود عروس یک خانواده متمول می‌شود. این جابجایی که با فریب یک خانواده متدین همراه است، داستان پر فراز و نشیب این سریال را رقم می‌زند.

از بازیگران فصل اول این سریال می‌توان به شبنم قلی‌خانی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، پرویز پورحسینی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، سوگل طهماسبی، دنیا مدنی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا ترکاشوند، مهرداد ضیایی، امیریل ارجمند، مهدی فقیه، ونوس کانلی و … اشاره کرد.

شب های زمستان با سریال های جدید رسانه ملی/کدام سریال‌ها در زمستان99 پخش می‌شوند؟

«بیگانه‌ای با من است» درامی خانوادگی است که برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تهیه و تولید شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ف
۱۱:۴۳ ۰۸ دی ۱۳۹۹
خانه امن خیلی خوب بود.
Iran (Islamic Republic of)
سبحان
۰۱:۲۶ ۰۳ دی ۱۳۹۹
همشون هیچه
با این پول های میلیاردی یه فیلم به یاد موندنی چرا نمیسازین
ادامه لیسانسه هارو بسازین خیلی خوب میشه
Iran (Islamic Republic of)
نیلوفر
۲۲:۱۴ ۰۲ دی ۱۳۹۹
واقعا این فیلما چیه ما فسردگی گرفتیم من ترجیح میدم برم فیلمای قدیمی رو ببینم ولی اینارو نبینم من آنقدر فیلما چرتن میرم کلی پول بسته میدم میرم از اینترنت فیلم میبینم از بی‌حوصلگی و بیکاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۰۲ دی ۱۳۹۹
لطفا سریال های طنز پخش کنید به خدا همه افسرده شدن از بس به فیلم های غمگین نگاه کردن الان همه مردم ناراحتن با این سریال های مزخرف افسرده تر میشن سریال های طنز بیشتر پخش بشه لطفا
Iran (Islamic Republic of)
شیوا
۲۰:۵۵ ۰۱ دی ۱۳۹۹
لفا پایتخت را بسازید خواهش
ممنون میشم
پایتخت تنها فیلمیه کهومن و خانوادم از دیدن خسته نمیشیم
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۶:۵۸ ۰۱ دی ۱۳۹۹
اقا پایتخت رو که نگذاشتین بسازین لااقل سروش صحت رو بگین بیاد لیسانسه ها بسازه یا عطاران رو بیارین یه سریال بده بیرون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۰۱ دی ۱۳۹۹
رضا عطاران رو هستم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۰۱ دی ۱۳۹۹
سریال پایتخت ۷روبسازید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۳۹ ۰۲ دی ۱۳۹۹
Ok
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۰۱ دی ۱۳۹۹
با سلام‌
این چه رسمی ،که از بدبختی مردم فیلم میسازید ،مردم ما اینقدر خودشون افسرده هستند ،یک پایتخت بود که اونم هیچی ،حداقل بگید رضا عطاران بیاد یک سریال مثل خانه به دوش بیاره بخندیم ،هر کانال میزنیم غم و غصه است
Iran (Islamic Republic of)
معصومه
۱۳:۲۵ ۰۱ دی ۱۳۹۹
درجریان این فیلما یه دخترپسر عاشق هم میشن،آخرش حتما عروسیه،معمولا زندگی مرفه های بی دردو نشون میدن یارو کارخونه داره شرکت داره همگی هم آیفون به دست...همشون مث همن...این همه خرج الکی میکنن که چی بشه ملت تافضای مجازی روداشته باشن این فیلمارو تماشا نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۱۱:۵۴ ۰۱ دی ۱۳۹۹
الان باید سریال های طنز پخش بشه توی این اوضاع نه سریال های غمگین که حال مردم از اینکه هست بدتر بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۰۱ دی ۱۳۹۹
و باز هم خبری از تولید سریال های خنده دار جذاب نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۰۱ دی ۱۳۹۹
سریال های چرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۰۱ دی ۱۳۹۹
یه مشت فیلم به درد مخور
Iran (Islamic Republic of)
A.H.R
۰۹:۲۴ ۰۱ دی ۱۳۹۹
پایتخت رو هم بسازید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۰۱ دی ۱۳۹۹
ای بابا همون سریال های دهه 60 و 70 رو پخش کنند بهتر از سریالهای جدید..... شرط میبندم توی همشون یک دختر و پسر عاشق، دلسوخته، نازنازی (مثلا) و..... پایه اصلی سریال رو تشکیل میده، بعد هم تا دلتون بخواد توی سریال ها از کلاهبرداری، دزدی، درد و غم و امثال اونها صحبت شده.... حداقل سریالهای قدیمی کمی محبت، مهربانی، کمک به همنوع، وفاداری، و کلی صفات خوب دیگه انسانی دراونها نمایش داده می شد که مردم رو تشویق به خوب بودن می کرد، اما متاسفانه سریالهای جدید قالب شون تقریبا یکی است و مملو از بدی و آموزش اینکه چطوری می تونی آدم بد و بی رحمی باشی هست.... یا سریالهای جنگی که الان ساخته میشن به گرد پای قدیمی ها نمی رسن، سریالهای جنگی قدیمی مثل حمله به H3 با اینکه تمام سکانسهای اون رو اکثر مردم حفظ هستند اما هربار از تلویزیون پخش میشه آنچنان با هیجان و علاقه نگاه می کنند که انگار بار اولی که اون رو می بینن. اما سریالهای جدید علی رغم استفاده از تکنولوژی روز دنیا متاسفانه بدلیل ضعفهای زیادی که در فیلمنامه و داستان دارن اصلا بدرد نمی خورن..... خلاصه قدیمیها بهتر از حالاییها فیلم و سریال می ساختند با وجودی که امکانات کمی داشتند
Iran (Islamic Republic of)
amir
۰۷:۴۱ ۰۱ دی ۱۳۹۹
یکی از یکی دیگه مزخرف تر و چرت تر !!!!!

هزار و خرده ایی میلییارد بودجه هست ! وولی آشغال تحویل مردم میده !!!
آخرین اخبار