استاندار لرستان:

تلاش پرستاران در ایام کرونا افتخارآفرین است

استاندار لرستان گفت: پرستاران از ۱۰ ماه گذشته تلاش بسیار و سختکوشی کم نظیری برای مراقبت از بیماران مبتلا به کرونا داشته‌اند که این مجاهدت‌ها افتخارآفرین است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،سید موسی خادمی،استاندار لرستان اظهار داشت : امروز بهترین هدیه مردم به جامعه پرستاری در قبال این همه تلاش و خستگی، کاهش بار بیمارستان ها و مراکز درمانی است.

او افزود: اگر سلامت مردم در خطر باشد همه ارکان جامعه مانند اقتصاد، روابط، آموزش و فرهنگ تحت تاثیر قرار می گیرد که این امر بیانگر اهمیت نعمت سلامتی است.

استاندار لرستان تصریح کرد: پرستاران و کادر درمان در ایامی که تحریم ها، کمبود منابع مالی و مشکلات اقتصادی با کرونا توام شده بود، با تلاش خود افتخار آفریدند و از هیچ خدمتی برای بهبود بیمارن دریغ نکردند.

خادمی گفت: با کمک و از خودگذشتگی این قشر زحمتکش، خوشبختانه استان در اوج شیوع کرونا دچار مشکل نشد اما امیدواریم با کاهش مشکلات پرسنلی کادر پرستاری استان بتوانیم به افزایش کیفیت کار آنها کمک کنیم.

او افزود: بهترین هدیه روز پرستار از طرف مردم کاهش تجمعات و پرهیز از دروهمی های شب یلدا است.

روز پرستار مصادف با سالروز ولادت حضرت زینب (س) است و از مجموع بیش از چهار هزار و ۵۰۰ پرستار لرستان بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر تاکنون به کرونا مبتلا شده اند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.