اعمال قانون ۳۵ هزار خودرو در مازندران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران از اعمال قانون ۳۵ هزار خودرو در طرح محدودیت‌های کرونایی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ نصرالله بیگلری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران از اعمال قانون ۳۵ هزار خودرو در طرح محدودیت‌های کرونایی در استان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح در طول هفته، میزان تردد خودرو‌ها ۷۰ درصد کاهش یافته است.

او افزود:برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و تدابیر فرمانده انتظامی استان، پلیس با استقرار ۵۷ تیم کنترلی در مبادی ورودی شهر‌ها به صورت ۲۴ ساعته ضمن جلوگیری از تردد‌های رانندگان غیر بومی در صورت تخطی از ممنوعیت‌ها به ناچار برای حفظ سلامتی خودشان اعمال قانون خواهند کرد.

سرهنگ بیگلری از همراهی و همکاری شهروندان عزیز در جلب مشارکت طرح فاصله گذاری اجتماعی تقدیر و تشکر کرد و به تعداد معدود رانندگان وسایل نقلیه که اصرار به تردد غیر ضروری دارند، توصیه کرد: برای حفظ سلامتی خودشان و شهروندان برای کاهش تماس‌ها و قطع زنجیره انتقال در خانه ماندن را به عنوان امن‌ترین محل سرلوحه کارشان قرار دهند.

او با اشاره به محدودیت‌های تردد در شب یلدا از شهروندان خواست با توجه به هشدار‌های پلیس و ستاد ملی مقابله با کرونا شهروندان از تردد‌های غیر ضروری در این شب جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار