استاندار یزد:

مشکل قرارداد معلمان خرید خدمتی رفع می‌شود

محمد علی طالبی گفت: مشکل قرارداد معلمان خرید خدمتی در دو سطح استانی و ملی مرتفع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد علی طالبی، استاندار یزد در نشست شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به درخواست ها و دغدغه‌های معلمان خرید خدمت آموزشی گفت: درخواست‌های معلمان به حق است و باید به آن توجه و این روند باید اصلاح شود.

طالبی در ادامه افزود: باید شرایط آزمون استخدامی به گونه‌ای باشد که معلمین خرید خدمات آموزشی با توجه به تجارب و آموزش‌هایی که در بدو و حین خدمت دیده اند، در اولویت استخدامی آموزش و پرورش قرار گیرند.

او در این نشست اظهار داشت: انعقاد قرارداد معلمان خرید خدمات آموزشی به دلیل مسائل قانونی به تاخیر افتاده بود که در نشست شورای آموزش پرورش، مصوب شد از طریق هماهنگی دستگاه‌های نظارتی استان این مشکل رفع شود.

استاندار گفت: در این نشست مقرر شد پیگیری بخش کسری اعتبار اختصاص یافته برای به کار گیری معلمان از سوی مدیر کل آموزش پرورش استان و استانداری صورت گیرد تا این کسری جبران شود.

طالبی تصریح کرد: امیدواریم آن بخش از مشکلات معلمان یاد شده که استانی است ظرف یک تا ۲ هفته آینده رفع و پیگیری‌های ملی هم به زودی به نتیجه برسد.

تشریح فرآیند سازمانی و مسیر شغلی همکاران حق التدریس، تشریح فرآیند سازمانی خرید خدمات آموزشی و احداث کلاس درس تربیت بدنی در مدارس ابتدایی دخترانه استان از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار