حمایت حامیان خارج کشور از ۲۴۹ فرزند یتیم و محسنین در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: ۴۰ حامی ایرانی ساکن خارج کشور از ۲۴۹ فرزند یتیم و محسنین استان حمایت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ۴۰ حامی ایرانی ساکن خارج کشور از ۲۴۹ فرزند یتیم و محسنین استان حمایت می‌کنند.

او افزود: در راستای کمک به تأمین بخشی از نیاز‌های اقتصادی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد، فرزندان آن‌ها در سامانه اکرام ایتام و محسنین ثبت نام می‌شوند.


بیشتر بخوانید


ملک پور بابیان اینکه چهار هزار و ۵۰۰ فرزند یتیم و محسنین در سامانه این نهاد ثبت‌نام شده اند اضافه کرد: فرزندان محسنین دارای سرپرست هستند، اما پدر خانواده علیرغم میل باطنی‌اش به دلیل کهولت سن، بیماری و از کارافتادگی و یا علل دیگر، توان اداره زندگی را ندارد.

او ادامه داد: نیکوکاران علاقمند به مشارکت در «طرح محسنین» و «اکرام ایتام» می‌توانند با مراجعه به سایت mohsenin.ir و emdad.ir/ekram یا ادارات کمیته امداد در سطح استان در این طرح ثبت‌نام و با پرداخت ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان سهمی در رشد و بالندگی این خانواده‌ها داشته باشند.

ملک پور گفت: حامیان می‌توانند با هماهنگی کمیته امداد استان از محل سکونت فرزندان مورد حمایت خود بازدید کنند و نسبت به رفع دیگر مشکلات آن‌ها نیز اقدام نمایند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.