بازگشت تخم مرغ ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومانی در خرده فروشی‌های خراسان جنوبی

رئیس سازمان صمت خراسان جنوبی از بازگشت تخم مرغ در خرده فروشی‌های استان تا دو روز آینده خبر داد.

جرجانی رئیس سازمان صمت خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در بحث تخم مرغ از نظر میزان عرضه و میزان موجودی بازار کمبودی در سطح استان وجود ندارد و تنها مشکل از نظر قیمت است.

او افزود: در سطح استان بین عمده فروشی‌ها و خرده فروشی‌ها که حوزه اصناف است یک تفاوت قیمت وجود دارد که به علت اختلاف قیمت که در استان‌های مجاور به وجود آمده بود و کشش توزیع به سمت استان‌های مجاور حرکت کرده بود، ولی با همکاری همکاران جهاد کشاورزی در عمده فروشی‌های استان قیمت مصوب ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان رعایت شد.


بیشتر بخوانید


جرجانی اظهار کرد: در سطح خرده فروشی‌ها با توجه به این که باید سودی دریافت کنند این رقم دارای افزایش بوده و جامعه اصناف نتوانستند در شبکه استانی توزیع انجام دهند.

رئیس سازمان صمت خراسان جنوبی تصریح کرد: طی جلسه‌ای که امروز با همکاران جهاد کشاورزی برگزار کردیم مقرر شد طی یک یا دو روز آینده قیمت تخم مرغ پس از تحویل از درب تخم مرغ داری‌ها به قیمت ۱۲ هزار تومان، به قیمت ۱۳ هزار تومان در داخل فروشگاه‌های حوزه اصناف توزیع شود.

او ادامه داد: لیست تمامی واحد‌ها به همکاران جهاد کشاورزی اعلام شده و اصناف هم بر اساس همکاری که انجام شده به قیمت ثابت ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان در سطح استان توزیع خواهند کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار