سرمربی تیم ملی اپه:

تیم ملی شمشیربازی جای بازیکنان مستعد است/ با رشوه و اعتصاب کسی ملی پوش نمی‌شود

سرمربی تیم ملی اپه درباره اعتراض برخی از ورزشکاران به دلیل دعوت نشدن به اردوی تیم ملی توضیحاتی را مطرح کرد.

علی یعقوبیان سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اعتراض اخیر بازیکنان تیم ملی به دلیل دعوت نشدن به اردو بیان کرد: از سال گذشته تا امروز جوانگرایی را در دستور کار قرار داده ایم. هفته گذشته ۴ نفر را به اردوی تیم ملی دعوت کردیم. آشوری و اسماعیلی بدون ارائه هیچ دلیل مشخصی به اردو نیامدند و ما هم نام آن‌ها را از فهرست تیم ملی خط زدیم.

او ادامه داد: دلیل اعتصاب آن‌ها را متوجه نمی‌شوم. آن‌ها هیچ وقت در هیچ تورنمنت بین المللی موفق به کسب سهمیه المپیک نشده اند و حالا هم نامه اعتراضی علیه من به فدراسیون ارسال کرده اند. در شمشیربازی باید برای ارتقای عملکرد  به یک همدلی برسیم. این کار‌ها قطعا لطمه‌ای به ما وارد نمی‌کند. تیم ملی جای بازیکنان با استعداد و منظم است.


بیشتر بخوانید


یعقوبیان گفت: حالا که نزدیک مسابقات کسب سهمیه المپیک هستیم بازیکنان نباید به اپه لطمه بزنند. بازیکنانی که به تیم ملی دعوت شده اند مستعد هستند و یک نفر نهایتا به مسابقات گزینشی اعزام می‌شود. جالب است بازیکنانی که اعتصاب کرده اند هیچ شانسی برای کسب سهمیه المپیک ندارند. همه باید بدانند بازیکنان با رشوه، زد و بند و اعتصاب جایی در تیم ملی نخواهند داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار