۱۴۴ واحد متخلف صنفی سیستان و بلوچستان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: ۳۶۵ واحد صنفی طی یک هفته گذشته در زاهدان مورد بازرسی قرار گرفت که از این تعداد ۱۴۴ واحد دارای تخلف و جهت اعمال قانون به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حیدر میرزایی  مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: در راستای عدم رعایت دستور العمل‌های بهداشتی ستاد کرونا حدود هشت واحد صنفی نیز پلمب شد.

اوگفت: با توجه به شب یلدا نظارت‌ها و گشت‌ها جهت رصد قیمت گذاری در سطح بازار بیشتر از قبل انجام و در همین راستا چندین تیم در قالب گشت مشترک همزمان در سطح بازار در حال پایش و رصد وضعیت سطح بازار بودند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: شعبه سیار تعزیرات به همراه بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و دیگر عوامل مرتبط گشت‌های مشترک ویژه‌ای را به کار گرفتند تا بر نحوه عرضه مایحتاج مردم در شب یلدا نظارت دقیق و بیشتری صورت گیرد.

او بیان کرد: در این طرح با واحد‌های صنفی که از خرید‌های شب یلدا سو استفاده کرده و به صورت خودسرانه به خاطر سود و منفعت خود قیمت‌گذاری می‌کنند برخورد جدی شد.

میرزایی ادامه داد: در یک هفته گذشته در قالب تشدید نظارت بر سطح بازار بیشتر از ۶۰ تیم در قالب گشت مشترک جهت بازرسی و پایش سطح بازار وارد عمل شدند.

او گفت: تمرکز تعزیرات حکومتی در این روز‌ها بیشتر بر روی میادین میوه و تره‌بار زاهدان بوده و در همین راستا شعبه سیار تعزیرات به همراهی بازرسین اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت جهت نظارت دقیق‌تر در این بازار‌ها مستقر شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان با تاکید بر تداوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی در راستای شیوع ویروس کرونا افزود: امیدوارم مردم با در نظر گرفتن شرایط از تردد غیر ضروری در بازار خودداری کنند.

او اظهار داشت: به دنبال تصمیم ستاد ملی کرونا جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا محدودیت‌ها در سطح استان اعمال خواهد شد و با متخلفان در این امر برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار