محمدعلی آهنگران:

تا بن دندان به جمهوری اسلامی معتقدم/ خود را فرزند این انقلاب و پشتیبان ولایت فقیه می‌دانم

محمدعلی آهنگران پس از انتقاد از اظهارات آیت الله امجد درباره رهبر انقلاب، از ارادت خود به مقام معظم رهبری نوشت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدعلی آهنگران، فرزند صادق آهنگران در پست جدیدی از ارادت خود به رهبر معظم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی نوشت. او که پس از انتشار یادداشتی انتقادآمیز نسبت به اظهارات شیخ محمود امجد درباره رهبر انقلاب با موجی از هجمه‌ها و سرکوب‌ها مواجه شد، در پاسخ به کسانی که او را ریاکار و منفعت ‌طلب خوانده بودند پست جدیدی به اشتراک گذاشت.

آهنگران در پست خود نوشت:

" پس از آنکه به اظهارات ناصواب، ساختارشکنانه و به دور از عدالت استاد سابقم آقای امجد واکنش نشان دادم برخی در پیام‌هایی محترمانه و بعضا غیر محترمانه به اظهار نظر بنده تاخته‌اند و گفته‌اند که تو با این موضعگیری رنگ و راه عوض کرده‌ای و با رویگردانی از شعار‌های گذشته به صف طرفداران حاکمیت پیوسته‌ای.

لازم است جهت اطلاع همه عزیزان و مخاطبان عرض کنم مواضع امروز اینجانب هیچ تفاوتی با مواضع انقلابی و در عین حال اصلاح طلبانه پیشین من نکرده است. من تا بن دندان به جمهوری اسلامی و تمامی ارکان و ارزش‌های آن معتقد و ملتزمم. اگر نقدی به نظام و حاکمیت و حتی اصلاح طلبان داشته ام مبتنی بر دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های اصیل انقلاب و جمهوری اسلامی و ولایت فقیه بوده است.

در این راه نه از کسی ترسی دارم و نه چشم طمع به پستی یا منفعتی یا جایگاهی. اهل نیرنگ و ریا و مجامله و چاپلوسی هم هرگز نبوده و نیستم و این اعتقاد را در تمامی نوشتار‌ها و گفتار‌های این چند ساله اخیر می‌توان مشاهده کرد. لازم است جهت یادآوری به فراز‌هایی از نامه‌ای که در دوازده فروردین سال نود و شش خطاب به مقام معظم رهبری نگاشته بودم اشاره کنم:

" اعلام می‌دارم من خود را فرزند این انقلاب و دلباخته راه امام و پشتیبان ولایت فقیه می‌دانم. من اهل نفاق و دورنگی نیستم و تلاش می‌کنم آنچه را که به حق می‌دانم با صراحت و شجاعت بیان کنم. خدا نیاورد آن روز را که بین ما و شما جدایی افتد و از فداکاری برای اسلام و جمهوری إسلامی دست بکشیم.

من پیرو آن امامی هستم که اسلام را یگانه راه سعادت بشر می‌دانست و مبارزه با ظالمان و مستکبران و دفاع از مظلومان و مستضعفان جهان را به عنوان رسالت بزرگ خود برگزید.  آنچه بدان ایمان داریم همانا التزام به اصول متین و متقنی است که از مبانی معرفتی اسلام برخاسته، با اصلاح روش‌ها به صورت روزبه روز و نوبه نو. اگر نقدی و نظری به برخی رویه‌ها و سیاست‌ها وجود دارد از سر دلسوزی و برای ساختن و هدایت جامعه و اعتلای جمهوری إسلامی است.

اگر نقدی می‌کنیم به واسطه آن است که ظرفیت نظام إسلامی را در پذیرش نقد و منتقد بالا می‌دانیم و به گفته شما دلگرمیم آنجا که در ششم آبان ماه سال هشتاد و هشت در دیدار با جمعی از نخبگان علمی کشور فرمودید: (اینی هم که گفتند از رهبری انتقاد نمی‌کنند، شما بروید بگویید انتقاد کنند. ما که نگفتیم از ما کسی انتقاد نکند، ما که حرفی نداریم. من از انتقاد استقبال می‌کنم، البته انتقاد هم می‌کنند. بنده هم می‌گیرم، دریافت می‌کنم و انتقاد‌ها را می‌فهمم) "

باور داریم براساس آنچه شما بار‌ها فرموده اید و امام خمینی (ره) در منشور برادری وصیت نموده اند با تبادل افکار و اندیشه‌های سازنده مسیر رقابت‌ها را از آلودگی و انحراف و افراط و تفریط باید پاک نمود چرا که در شرایط خطیر امروز کشورمان به تفکر و به وحدت و برادری نیاز دارد.

من نظام اسلامی را کشتی نوح می‌دانم که کشتیبانی خبیر دارد و به قدری وسیع است که هر انسانی با هر تنوعی از جنس و رنگ و نژاد در آن جایگاه دارد.

من افتخار می‌کنم به برکت روضه‌ها و اشک‌های پدرم و دعای خیر او در این کشتی امن و آرام داخلم و در کنار میلیون‌ها مرد و زن ایرانی از همه طوفان‌ها و گرداب‌ها عبور خواهم کرد.

این نامه‌ای که به حضورتان نوشته‌ام درد دل یک فرزند با پدر، عرض حال یک شاگرد و طلبه با استاد خود و سخن یک شهروند با رهبرش است. آرزو دارم با رهبری خردمندانه شما ایران اسلامی از شرایط خطیر امروز عبور کند و همه در فضایی سرشار از همدلی و همبستگی و اتحاد مقتدر‌تر از همیشه در این مسیر سعادتبخش استوار و ثابت قدم باشیم. باز هم دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی را به پیشگاه شما تبریک عرض نموده از خداوند متعال دوام عزت و طول عمر و سلامتی شما را خواهانم.
فرزند کوچکتان
محمدعلی آهنگران

۱۳۹۶/۱/۱۲ "

واکنش آهنگران به انتقاداتی که از او شده بود

واکنش آهنگران به انتقاداتی که از او شده بود

 

شایان ذکر است؛ محمدعلی آهنگران در بخشی از پست قبلی خود که روز جمعه منتشر کرد آورده بود "روز ثبت نام در انتخابات خبرگان ۹۴ از خودش شنیدم که می گفت برای حمایت از رهبری وارد صحنه انتخابات شده است. بعد از شهادت حاج قاسم خودش گفت این شهید امتیازش معنویت و روحانیت و محاسن اخلاقی اش بوده کسی در تشییع جنازه اش شرکت کند انشالله اهل نجات است!

حال چه شده که به کسی که گرای ترور حاج قاسم را در آمدنیوز می‌داد و با الفاظ توهین آمیز او را سردار کودک کش می‌خواند، امنیت کشور را به خطر انداخت به بزرگان و علما و انسان‌های شریف جسارت و اهانت می‌کرد لقب شهید دهد؟! آیا اطلاق شهید به کسی که در توهین به امام خمینی و ارزش‌های انقلاب از هیچ کوششی فروگذار نکرد خروج از مسیر عدالت نیست؟"


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
آرزوی توفیق می‌کنیم برای آقای محمد علی آهنگران ، اعتقاد راسخ داریم که هرکس در هر عرصه و به هر نحو در مقابل این انقلاب اسلامی با تمام مشکلاتی که دارد ، قرار گیرد باید خودش را در لشگر یزید بداند البته انتقاد سازنده و از سر دلسوزی را نه تنها نباید دشمنی با نظام تلقی کرد بلکه عین دوستی است به شرطی که آن انتقادات موجب رفع مشکلات ملت و کشور عزیزمان گردد و بهانه به دست دشمن ندهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۰۵ دی ۱۳۹۹
خدایا مارا یک لحظه به خودمان وامگذار برای یک لحظه هم میتوانی شمر بشوی وهم حر نام اور که درسپاه یدالله قرار گرفت خدا یا عاقبت بخیرمان کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۰۲ دی ۱۳۹۹
آفرین به شهامتت و شیر پاک ما درت و نان حلال پدرت
برای عاقبت بخيري فرزندانم التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۰۲ دی ۱۳۹۹
خداوند ما راعاقبت بخیر کند ودرزمره شهدا قرار دهد انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۰۲ دی ۱۳۹۹
ربنا هب لنا من ... للمتقین اما
خدایت توفیقات روزافزون برایت عنایت کند
خدای ما را هم از این کشتی هرگز پیاده نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۰۲ دی ۱۳۹۹
درود بر ایشان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۰۲ دی ۱۳۹۹
برای دشمنان ولایت فقیه و تفرقه افکنان ، کرونا ، از عسل شیرین تره ، الهی ، به بدترین ها دچارشون کن ،، آمین ،،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۰۲ دی ۱۳۹۹
آزی چنین شد برادر! یادت هست؟
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۶:۵۹ ۰۲ دی ۱۳۹۹
سلام.هرکس که از کشتی نوح زمان پیاده شود مانند فرزند حضرت نوح علیه سلام غرق خواهد شد محمد علی خوشا بحالت که به کشی نوح زمان باز امدی ودل پدرت را شاد کردی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۳ ۰۲ دی ۱۳۹۹
چشم دشمنان دربیاد
Iran (Islamic Republic of)
کلرز
۰۱:۲۹ ۰۲ دی ۱۳۹۹
در زمان امامان معصوم به فرمان امام باید بدون چون وچرا سر سپرد و در غیاب امام غایب(عج) باید مطیع ولی فقیه باشیم بدون چون چرا و محکم و استوار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۰۲ دی ۱۳۹۹
افرین درست گفت
France
ناشناس
۰۰:۴۶ ۰۲ دی ۱۳۹۹
یافتن راه درست خیلی هم سخت نیست باید آزاده و عدالتخواه باشی جاودان باد نام انسانهای بزرگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
برعکس بصیرت لازمه تا راه حق را پیدا کنی.امام زمان عج فرمودن در غیبت ما به راویان حدیث ما رجوع کنید.کسی که واقعا عاقل و مومن باشه میره سراغ محدثین و مراجع عظام.اما کسی که بصیرت دینی نداشته باشه نه ولایت فقیه را قبول داره نه امام زمان عج.من چون شیعه امام زمانی هستم مطیع کامل مولایم هستم و راه ولایت فقیه را همان راه امام زمانم میدانم.حالا کسی بدش بیاد یا خوشش بیاد یا سرزنشم کنه یا مسخره ام کنه اصلا برام اهمیتی نداره.خیلی از مردم راه حق را تشخیص میدن اما لذت دنیا اونو بسوی باطل میبره مثل خیلی از یاران امیرالمومنین که بخاطر دینار و درهم های معاویه به سپاهش پیوستن و امام زمان خود را تنها گذاشتن.انسان هر لحظه در آزمون الهی به سر میبره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۰۲ دی ۱۳۹۹
خوش به حالت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۰۲ دی ۱۳۹۹
سلام بر شما و بر پدری که نان حلال در دهانت گذاشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۰۱ دی ۱۳۹۹
سلام. جانم فدای رهبر
هر کسی یه ذره عقل داشته باشه میفهمه زم شهید نبوده و این حرفا چرندیاته
United States of America
ناشناس
۲۳:۳۵ ۰۱ دی ۱۳۹۹
درود خدا بر اقای اهنگران
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۰۹ ۰۱ دی ۱۳۹۹
خداخیرت بدهدازفرزنداقای اهنگران کمترازاین انتظارنداشتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۰۱ دی ۱۳۹۹
خداوند ایشان وهمه ی ما را عاقبت به خیر کند .
آخرین اخبار