نماینده آمریکا در سازمان ملل به تل آویو سفر می‌کند

نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل در سفری دو روزه به اراضی اشغالی می‌رود تا با مسئولان رژیم صهیونیستی و نمایندگان واشنگتن در تل آویو دیدار کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، هیئت آمریکا در سازمان ملل اعلام کرد که «کلی کرافت» نماینده دائم این کشور در سازمان امروز (سه شنبه) در سفری دو روزه (از ۲۲ تا ۲۴ دسامبر) برای دیدار با نمایندگان دولت واشنگتن وارد تل آویو خواهد شد.

این هیئت گفت: کلی کرافت از اسرائیل دیدار و جلساتی را در ۲۲ تا ۲۴ دسامبر برگزار خواهد کرد. او با نمایندگان دولت اسرائیل و مقامات سازمان ملل از جمله هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه دیدار خواهد کرد.

«آنتونیو گوترش» دبیر کل سازمان ملل هفته گذشته «تور وینیسلند»، دیپلمات نروژی را به عنوان هماهنگ کننده ویژه روند صلح خاورمیانه منصوب کرد. او جایگزین «نیکولای ملادنوف» شده است که بیش از ۵ سال در این سمت فعالیت می‌کرد.

مارک میلی، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا نیز روز جمعه به اراضی اشغالی سفر کرد و در دیدار با «بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به رایزنی درباره تحولات منطقه‌ای و اهمیت تداوم فشار بر ایران پرداخت.

رسانه‌های اسرائیلی سفر رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا را بخشی از تقویت هماهنگی‌های امنیتی میان ارتش‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا ارزیابی کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار