رویداد LoT World در سال ۲۰۲۱ به صورت حضوری برگزار می‌شود

رویداد LoT World در نوامبر ۲۰۲۱ به صورت حضوری برگزار می‌شود تا موج بعدی محیط‌ های متصل و امن را از طریق هوشمندسازی وسیله‌ها به نمایش بگذارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در طول بیماری همه‌گیر کرونا، شرکت Informa Tech اقدامات زود هنگام و قاطع را برای اطمینان از ایمنی شرکت‌کنندگان، غرفه‌داران، سخنرانان و کارمندان حوزه اینترنت اشیا انجام داده است تا بتواند شرایط برگزاری حضوری رویداد LoT World را فراهم کند. با روشن شدن جدول زمانی برای بازگشایی ایمن تجمعات در مقیاس بزرگ، این شرکت تصمیم گرفت رویداد IoT World  را در سال ۲۰۲۱ به صورت حضوری برگزار کند. این نمایشگاه قرار بود در آوریل سال جاری برگزار شود ولی به دلیل شرایط موجود مقرر شد این کنفرانس ۲ تا ۴ نوامبر ۲۰۲۱ در مرکز همایش‌های سانتا کلارا برگزار شود. همه افراد منتظر بازگشت این رویداد هستند.


بیشتر بخوانید


پس از موفقیت چشمگیر در جذب شرکت‌کنندگان از ۹۴ کشور به کنفرانس جهانی IoT در آگوست ۲۰۲۰، پیش‌بینی می‌شود رویداد ۲۰۲۱ آن با استقبال خوبی از طرف مخاطبان جهانی همراه شود. این برای اولین بار است که همایش جهانی IoT World در آمریکای شمالی برگزار خواهد شد. همایش‌هایIoT World Europe، IoT World Asia و IoT World China و IoT World Africa اکنون به صورت مجازی در بستر دستگاه‌های اینترنت اشیا برگزار می‌شود. غرفه‌داران و حامیان مالی می‌توانند به بخش اطلاعات بیشتر سایت برگزاری همایش IoT World مراجعه کنند و در نوامبر ۲۰۲۱ بتوانند حضور فعالی در غرفه‌ها داشته باشند. علاوه بر این شرکت‌کنندگان قبل از برگزاری فرصت خواهند داشت تا در رویدادهای مجازی Edge Digital Symposium و فرصت‌های تبلیغاتی و  خدمات بازاریابی IoT شرکت کنند.

رویداد LoT World در سال ۲۰۲۱ به صورت حضوری برگزار می‌شود

شرکت کنندگان در کنفرانس که برای حضور در رویداد جهانی IoT World در سال ۲۰۲۰ هزینه پرداخت کرده اند، به طور خودکار امکان شرکت در رویداد آینده را دارند. هشتمین سالانه اینترنت اشیا با ششمین اجلاس سالانه AI Silicon Valley که توسط Informa Tech سازماندهی شده‌است در یک جا برگزار خواهد شد. از این شیوه برگزاری ترکیبی اطمینان حاصل می‌شود که شرکت‌کنندگان می‌توانند از شرکت در نمایشگاه و حضور در یک رویداد صنعتی تلفیقی که شامل دو تا از مهم‌ترین فناوری‌های سازمانی است بهره‌مند شوند و رهبران شرکت‌های در حال پیشرفت صنعت دیجیتال بتوانند در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار