تازه‌های نشر؛

رمانی معمایی برای گروه سنی کودک و نوجوان

«همسایه بغلی؛ یک شب شوم برای بچه قلدرها» روایت نوجوانی است که فرانک گولز نویسنده رمان‌های ترسناک همسایه او و خانواده‌اش می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گری گیزلین نویسنده فرانسوی-اسپانیاییِ کتاب «بچه قلدرها» مدرک ادبیات و زبان‌شناسی خود را از دانشگاه پاریس دریافت کرد. وی تاکنون داستان‌های متعددی برای کودکان و نوجوانان نوشته است. منتقدان، مجموعه داستان «همسایه بغلی گولز» را که گیزلین نوشته است، تحسین کردند. همچنین این اثر جوایز مخاطبان گروه سنی ج را دریافت کرد. اولین جلد از این مجموعه با عنوان «همسایه بغلی؛ یک شب شوم برای بچه قلدرها» با ترجمه عاطفه حق وردی در ۲۱۶ صفحه در نشر صاد منتشر شد. این اثر در ژانری معمایی نوشته شده است.


بیشتر بخوانید


کتاب «همسایه بغلی؛ یک شب شوم برای بچه قادرها» درباره «هارولد بل» نوجوان دوازده ساله‌ای است که در شهر ساحلی کوچکی زندگی می‌کند و روزهایش را با مطالعه و گشت و گذار در پیاده رو‌ها می‌گذراند. این نوجوان قادر نیست روی صندلی چرخدار در برابر شرارت الکس قلدر و نوچه هایش مقاومت کند. وقتی فرانک گولز، نویسنده رمان‌های ترسناک به همراه دخترانش با آن‌ها همسایه می‌شود، همه چیز تغییرمی کند.

هارولد سریع متوجه می‌شود زندگی در همسایگی خانواده گولز هرگز نمی‌تواند آرام و طبیعی باشد. در واقع فرانک داستان هایش را براساس ماجرا‌هایی ماورایی و واقعی می‌نویسد. هارولد با پیدا شدن سنگ مردگان با اتفاق‌های عجیب و جدیدی روبه رو می‌شود؛ تا جایی که می‌فهمد این سنگ می‌تواند تاریک‌ترین امیدهایش را تحقق بخشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار