بسته اخبار حوادث امروز ۳ دی ماه ۹۹؛

کشف ۱۶ تن کالای اساسی در اردبیل/ حادثه مرگبار رانندگی در اصلاندوز

مهمترین حوادث استان اردبیل در روز چهارشنبه ۳ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز چهارشنبه ۳ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۶ تن کالای اساسی در اردبیل

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از کشف ۱۶ تن کالای اساسی در یک انبار در شهر اردبیل خبر داد.

یوسف شهباززاده افزود: در راستای برخورد با احتکارکنندگان کالا‌های اساسی و مصرفی مردم، بازرسین سازمان صمت اردبیل به همراه نمایندگان اداره کل تعزیرات حکومتی و پایس امنیت مرکز استان در حین بازرسی‌های روزانه در سطح شهر موفق به شناسایی و کشف یک انبار با دپوی کالا‌های اساسی در یکی از مناطق سطح شهر شدند.

او بیان کرد: در بازرسی از این انبار ۱۶ تن کالای اساسی از قبیل روغن، شکر و آرد خبازی کشف و ضبط شد که طبق بررسی‌ها ارزش ریالی کالای کشف‌شده از این انبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با تاکید بر برخورد قاطعانه با محتکران از شهروندان خواست تا در صورت شناسایی عاملان اخلال در نظام اقتصادی، مراتب را از طریق سامانه ارتباطی مشارکت‌های مردمی ۱۲۴ در مرکز استان و یا شهرستان‌های تابعه به سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

حادثه مرگبار رانندگی در اصلاندوز

رئیس پلیس راه استان اردبیل از برخورد ۲ دستگاه پژو پارس در جاده روستای اسدکندی شهرستان اصلاندوز خبر داد و گفت: این حادثه ۶ کشته و یک مجروح بر جای گذاشت.

سرهنگ سیدمحمد صفوی اظهار داشت: شب گذشته مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش وقوع حادثه رانندگی در جاده روستای اسدکندی شهرستان اصلاندوز را اعلام که بلافاصله ماموران پلیس راه با همراهی ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

او افزود: ماموران انتظامی و پلیس راه با حضور در محل مشاهده کردند این حادثه به علت برخورد شدید ۲ دستگاه سواری پژوپارس روی داده؛ که بر اثر آن ۲ نفر در دم جان باخته و ۵ نفر مصدوم شدند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل با اشاره به انتقال مصدومان این حادثه به مراکز درمانی گفت: ۴ نفر از مصدومان به علت شدت جراحات وارده و علیرغم تلاش کادر درمانی جان خود را از دست دادند.

سرهنگ صفوی تصریح کرد: انحراف به چپ ناشی از سبقت علت این حادثه اعلام شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.