فصلی نو در تقویم امنیت و اقتدار کشور

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: تلاشی جهادی در نیرو‌های مسلح آغاز شده است و فصلی نو در تقویم امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی رقم خواهد خورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سردار احمدعلی گودرزی به منظور بررسی توان رزمی و سنجش میزان آمادگی و توان عملیاتی مرزداران، از یگان‌های تابعه گروهان مرزی سومار، نفت شهر جنوبی و شمالی هنگ مرزی سومار بازدید کرد.

در این سفر سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا، از گردان ولایت ارتش تیپ ۴۰ سراب مستقر در منطقه مرزی سومار بازدید کرد و در حاشیه این بازدید در بین مرزداران، تعامل و هماهنگی را در تمامی بخش‌ها لازمه‌ی پیشرفت دانست و اظهار کرد: با استعانت از پروردگار متعال و ولی نعمت مان امام رضا (ع) تلاشی جهادی در نیرو‌های مسلح آغاز شده است که با شکل گیری و تحقق این هدف، فصلی نو در تقویم امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی رقم خواهد خورد.

او افزود: با تلاش بی دریغ نیرو‌های مرزبانی جهت تعامل و همکاری با نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور شکل گیری دژی مستحکم‌تر از گذشته در مرز‌های استان کرمانشاه، شاهد امنیتی مثال زدنی در سطح منطقه خواهیم بود.

گودرزی گفت: نگهبانی از مرز‌های کشور امری مقدّس و افتخاری جاویدان است.

فرمانده مرزبانی ناجا در ادامه بازدید از پاسگاه‌های (کانی شیخ، سومار مرزی، ژاله پناه و چقا حمام) در جمع مرزداران با دیدار چهره به چهره به بررسی مشکلات مرزداران و شنیدن دغدغه‌های آنان بیان کرد: وظیفه ما مرزداران، حفظ و حراست از نوار مرز و جلوگیری از ورود و خروج قاچاق و حفظ امنیت در مرز است که در راستای این وظیفه باید توان عملیاتی و آمادگی رزمی و سطح آموزش خود را ارتقا داده تا بتوانیم مؤثرتر و توانمندتر در ایفای وظایف محوله خویش ظاهر شویم.

گودرزی گفت: خدا را شاکرم که شما مرزداران را مقتدرتر و با روحیه‌تر از همیشه در انجام وظیفه حفظ و حراست از کیان مرز‌های مقدّس جمهوری اسلامی ایران میبینم و این روحیه شما به بنده و سایر همکاران قوت قلب تازه می‌بخشد.

او در راستای افزایش تعاملات درون و برون سازمانی، به لزوم انجام تعامل با مرزنشینان در راستای کنترل مطلوب نوار مرزی اشاره نمود و همچنین بر نگهداشت صحیح و اصولی اموال و خودرو‌های سازمانی تأکید و بیان کرد: حفظ بیت المال و استفاده بهینه از اموال سازمانی و رعایت اصل صرفه جویی از مهم‌ترین تمهیدات در اقتصاد مقاومتی است که باید سرلوحه کار مرزداران قرار گیرد.

گودرزی در ادامه بر اجرای مطلوب طرح مکنا و پیاده سازی دقیق این طرح ابراز امیدواری کرد و گفت: با نظارت و حسن اجرای طرح‌های عملیاتی و اجرایی و توجه به الزامات مکنا در یگان‌ها، بتوانیم در مدیریت کیفیت و تعالی سازمانی و اجرای صحیح مأموریت‌ها موفق عمل نمائیم.

فرمانده مرزبانی ناجا بر لزوم استمرار آموزش در همه جا و در هر زمان تأکید کرد و گفت: با توجه به حساسیت‌های کاری مرزبانی در حفظ امنیت مرز، توجه بر امر آموزش یکی از کلیدی‌ترین موارد در انجام تاکتیک‌ها در مواقع رزم و عملیات است؛ تا در هنگام اجرای مأموریت‌ها موفق و سربلند باشید که تا الان هم به لطف خداوند همانطور بوده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار