بارش ۱۵ سانتیمتر برف جدید در شهرستان کوهرنگ / بسته شدن مسیر ارتباطی دهستان موگویی

فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: در شبانه‌روز گذشته ۱۵ سانتیمتر برف جدید در این شهرستان بر زمین نشسته و مسیر‌های ارتباطی ۱۵ روستا در دهستان موگویی بسته است

بارش 15 سانتیمتر برف جدیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مرتضی زمانپور فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: گردنه عسل‌کشان همچنان مسدود است و تردد در گردنه‌های کوهستانی به‌علت بارش سنگین برف و کولاک به سختی انجام می‌شود.

وی افزود: در شبانه‌روز گذشته در این شهرستان ۲۳ میلی‌متر باران و ۱۵ سانتی‌متر برف جدید گزارش شده است، ارتفاع برف در شهرستان کوهرنگ ۴۲ سانتی‌متر است.

فرماندار کوهرنگ گفت: هم اکنون ارتفاع برف در گردنه‌ها به حدود یک متر می‌رسد، جاده‌های کوهستانی در این شهرستان لغزنده و تردد فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.
 

بیشتر بخوانید


زمانپور افزود: شب گذشته راهداران و جمعیت هلال احمر به ۶۵ خودروی گرفتار در برف در گردنه چری امدادرسانی کردند و تعدادی راننده را در راهدارخانه اسکان دادند.

فرماندار کوهرنگ از رانندگان خواست باتوجه به بیماری کرونا از تردد‌های غیرضروری خودداری کنند، چرا که اسکان مسافران در محیط‌های بسته راهدارخانه‌ها خطر ابتلا به کرونا در بین راهداران را افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/ ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار