عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال:

طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال، انتخابات خوبی برگزار خواهد شد

شیعی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره برگزاری انتخابات این فدراسیون توضیحاتی داد.

به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود شیعی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال  درباره هرج و مرج در این فدراسیون و جلسات پنهانی اعضای هیئت رئیسه گفت: ما طبق روال  هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای حضور در جلسات دعوت می‌شویم و حضور می‌یابیم. طبق برنامه، جلسات هیئت مدیره از سوی روابط عمومی فدراسیون فوتبال اطلاع رسانی می‌شود و آخرین جلسه‌ای که داشتیم مربوط به برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال بود. فدراسیون فوتبال کار خود را انجام می‌دهد و فکر می‌کنم با اساسنامه‌ای که به تصویب رسید، انتخابات خوبی برگزار می‌شود. ان شا الله با برگزاری انتخابات، انتظارات  جامعه فوتبال از فدراسیون برآورده شود.  

او افزود: اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال پیشرفته تدوین شده است  و همه آن‌هایی که اهل فوتبال هستند در نهایت می‌توانند در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کنند و من خیلی امیدوارم که مشکلات رفع شود و فوتبال ما روز‌های خوبی ببیند.  

کانون مربیان جایگاه خود را در فوتبال ایران پیدا می کنند

شیعی درباره  مراسم افتتاحیه دفتر مرکزی کانون مربیان فوتبال ایران اظهار کرد: کانون مربیان با انسجام لازم  به تدریج جایگاه خود را در فوتبال ایران پیدا می‌کند. همچنین ما باید به کانون مربیان احترام بگذاریم و  این کانون را تقویت کنیم تا اعضایش کم کم بتوانند به صورت اساسی و جدی در فوتبال ایران موثر باشند.  

اتحادیه فوتبال به مجمع فدراسیون فوتبال اضافه شد 

شیعی درباره اینکه کانون مربیان در مجمع فدراسیون فوتبال حق رای ندارد، گفت: قبل از اینکه اساسنامه فدراسیون فوتبال برای فیفا ارسال شود در مجمع درباره کانون هواداران، کانون مربیان و اتحادیه فوتبال صحبت شد. با توجه به کارشناسی‌های انجام شده، اتحادیه فوتبال به مجمع فدراسیون فوتبال  اضافه شد و قرار است بررسی‌های لازم هم برای حضور کانون هواداران و کانون مربیان در مجمع صورت بگیرد و این ۲ کانون هم بعد از  جمع بندی نهایی و مصوبه قانونی  به مجمع اضافه می‌شوند.  

اطلاعی از نامه ممنوعیت حضور اعضای هیئت رئیسه در انتخابات ندارم 

شیعی درباره لیست نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه افراد دخیل در پرونده ویلموتس حق شرکت در انتخابات را  ندارند، گفت: من اطلاعی ندارم و ما به عنوان عضو هیئت رئیسه در جلسات شرکت می‌کنیم و آنچه که نیاز باشد تایید می‌کنیم و بقیه مسائل را نمی‌پذیریم. ما کار روزمره خود را به عنوان هیئت رئیسه انجام می‌دهیم و منتظر می‌مانیم تا ببینیم که قانون چه می‌گوید و از  قوانین و اساسنامه تبعیت می‌کنیم و  این ۲ مسئله را ملاک قرار می‌دهیم.  

او درباره اینکه بازنشسته شده است، گفت: من به تازگی بازنشسته شدم و در شرکت‌های خصوصی می‌توانم کار کنم، اما این کار را نمی‌کنم. من باید ببینم اساسنامه چه می‌گوید، اما با این شرایط نمی‌توانم فرد فعالی باشم.


 بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار