صالحی از نمایشگاه دستاوردهای دفتر تبلیغات اسلامی بازدید کرد

وزیر ارشاد در بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های دفتر تبلیغات اسلامی بر نهادینه شدن رویکرد مسئله محوری در فعالیت‌های تبلیغی تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز پنجشنبه در سفر به قم با حضور در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ضمن آشنایی با دستاورد‌های ۱۰ ساله دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: در رویکرد مسئله محوری توجه کامل به نیاز‌ها می‌شود و افراد به دنبال دغدغه‌های شخصی خود حرکت نمی‌کنند.

او افزود: آنچه در رویکرد مسئله محوری وجود دارد، این است که نیاز مخاطب مورد توجه جدی قرار می‌گیرد و به همین منظور، چند فعالیت بودن دفتر مزیتی اساسی محسوب می‌ شود، چه این که برای رفع یک مسئله یا نیاز، معمولا هم فعالیت پژوهشی و هم فعالیت آموزشی و هم تبلیغی و ترویجی لازم است و طبعاً به گونه‌ای هم گرایی مسئله محورانه را به وجود می‌آورد؛ پس این رویکرد، رویکردی نیازمحور است و با درک آن با تمام وجود، دفتر تبلیغات اسلامی به سوی عملیاتی شدن آن گام برداشته است.

همچنین، سردار سید محمدتقی شاهچراغی ،فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) استان قم در جریان این بازدید با تأکید بر  ضرورت اطلاع رسانی به مجموعه‌های حاکمیتی نسبت به اقدامات صورت گرفته در دفتر تبلیغات اسلامی گفت: پیش بینی یک میز کار تخصصی در حوزه رصد برای بررسی میزان اثرگذاری و عملیاتی شدن اقدامات ضرورت دارد.

او افزود: امیدوارم آنچه که در دفتر تبلیغات اسلامی در قالب مسئله محوری و تأسیس قطب‌های فکری و فرهنگی در این دفتر انجام شده است، مورد رضایت خداوند قرار گیرد و زمینه رشد و تعالی جوامع اسلامی و دیگر جوامع را برای رسیدن به ظهور فراهم نماید.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار