امدادرسانی هلال احمر گیلان در محور‌های کوهستانی

مدیرعامل هلال احمر گیلان از امدادرسانی در محور‌های کوهستانی سیاهکل به دیلمان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سیاوش غلامی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: عوامل امدادی هلال احمر به متأثرین از برف و کولاک در محور‌های کوهستانی سیاهکل به دیلمان امدادرسانی کردند.

او با اشاره به آمادگی کامل جمعیت هلال احمر گیلان در مقابله با بارش برف و باران افزود: پیرو پیش بینی‌های اخیر هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران در برخی از مناطق و نواحی کوهستانی استان، کارکنان، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در حالت آماده باش کامل قرار گرفته اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان اظهار داشت: شامگاه پنجشنبه پس از بارش برف و کولاک در منطقه کوهستانی لاریخانی محور سیاهکل به دیلمان، عوامل امدادی جمعیت هلال احمر استان گیلان نسبت به امدادرسانی در این مناطق اقدامات لازم را انجام دادند.

غلامی ادامه داد: در راستای خدمات رسانی هر چه موثرتر جمعیت هلال احمر، تعدادی از معاونان و نمایندگان ستادی در شعب جمعیت هلال احمر برای بررسی و نظارت بر میزان آمادگی شعب و نجاتگران پایگاه ها، انبار‌ها و تجهیزات امدادی مسقر شدند، این هماهنگی و نظارت حداقل تا روز یکشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

او یادآور شد: تلفن ۱۱۲ (ندای امداد) به صورت شبانه روزی، آماده دریافت گزارش‌های حوادث احتمالی از سوی مردم است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن درخواست از مردم برای توجه هرچه بیشتر به هشدار‌ها تصریح کرد: هموطنان برای ایمنی بیشتر به هشدار‌های پلیس، راهداری و جمعیت هلال احمر توجه کرده و از عبور و مرور به نقاط کوهستانی خودداری کنند و در صورت ضرورت خودروی خود را به زنجیر چرخ و سایر امکانات ایمنی مجهز کنند.

۴۴ پایگاه و پست امداد و نجات و شعبه هلال احمر در طرح زمستانه گیلان فعال و آماده خدمت رسانی به مردم استان است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.