مهاجری: حاضر بودم ۳ بر صفر بازنده شویم، اما در چمن خراب بازی نکنیم/ برای مس کرمان کار از اشتباهات داوری گذشته است

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان درباره دیدار تیمش برابر خوشه طلایی توضیحاتی داد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال مس کرمان درباره شرایط بد زمین چمن بازی این تیم مقابل خوشه طلایی ساوه اظهار داشت: زمانی که به ساوه رسیدیم و چمن ورزشگاه را دیدیم، گفتیم که در این چمن نمی‌توان فوتبال بازی کرد و بیشتر به درد فوتبال ساحلی می‌خورد. به مسئولان باشگاه گفتم که حاضرم بازی نکنیم و نتیجه ۳ بر صفر به سود خوشه طلایی شود، زیرا با وضعیت چمن مشخص بود که هم بازیکنان ما و هم بازیکنان حریف مصدوم می‌شدند.

مهاجری در ادامه گفت: زمین شرایط مناسبی نداشت و این موضوع را به ناظر و داور بازی اطلاع دادم و از آن‌ها خواهش کردم که بازی در این شرایط برگزار نشود، اما متاسفانه بازی برگزار شد. به هر حال فوتبال برد و باخت و مساوی دارد. هفته ششم را پشت سر گذاشتیم و لیگ ادامه دارد، اما به اعتقاد من با این کار‌ها و تصمیمات، به اعتبار لیگ یک لطمه می‌خورد و ارزش بازی‌ها پایین می‌آید. اگر بخواهیم نگاه واقع بینانه داشته باشیم، باید به این مسائل توجه کنیم، اما اگر بخواهیم پای کمبود هایمان بایستیم و از آن‌ها دفاع کنیم، به جایی نمی‌رسیم. ما این بازی را برگزار کردیم و تمام شد. دیگر تصمیم‌شان هم عوض شود، برای ما فایده‌ای ندارد.

او درباره مصدومیت بازیکن تیمش در دیدار مقابل خوشه طلایی ساوه گفت: در یک تکه از زمین شن ریخته بودند که بازیکن ما با بازیکن حریف برخورد کرد و مچ پایش شکست و مجبور شد عمل جراحی کند. یک بازیکنمان را در این دیدار از دست دادیم و بازیکن دیگر ما در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه سردار جنگل که از چمن مصنوعی‌هایی خوب کشور است، مصدوم شد. به خاطر مشکلات سخت افزاری تاوان می‌دهیم و این مشکلات ما را اذیت می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان درباره پنالتی از دست رفته تیمش در بازی برابر خوشه طلایی ساوه گفت: در این سال ها، چه در لیگ یک و چه در لیگ برتر تلاش کردم در کنار خط شرایطی ایجاد کنم که داوران با آرامش کارشان را انجام دهند. اشتباهات داوری جزو بازی است، اما تا هفته ششم کار از اشتباهات داوری گذشته است و ببینید چه بر سر تیم ما گذشته است. در هفته اول و بازی مقابل گل ریحان، بی دلیل برای حریف خطا گرفتند که همان توپ به گل تبدیل شد و ما ۲ امتیاز حساس را از دست دادیم. این مسائل ما را نگران می‌کند، زیرا مس فصل گذشته به خاطر یک گل کمتر نتوانست به لیگ برتر صعود کند. در دقیقه ۲۷ بازی با شاهین شهرداری بوشهر گل سالم ما را آفساید گرفتند.


بیشتر بخوانید:

شرایط زمین چمن بازی خوشه طلایی و مس کرمان نامساعد بود


او افزود: در بازی مقابل خوشه طلایی ساوه با وجود کیفیت بد چمن، بازیکنان ما در طول ۹۰ دقیقه موقعیتی به حریف ندادند و ما صاحب موقعیت‌های زیادی شدیم که متاسفانه باز هم گل سالم ما را مردود اعلام کردند. اگر به تیم‌هایی که بسته بازی می‌کنند، گل بزنید شرایط بازی عوض می‌شود، اما متاسفانه پنالتی‌های ما را نمی‌گیرند، گل‌های ما را مردود اعلام می‌کنند و خطا‌های نادرستی برای حریف می‌گیرند که منجر به گل می‌شود. بازی با فجر سپاسی را به خاطر اشتباهات داوری باختیم، اما من از داوران تشکر کردم. اگر من دنبال بهانه بودم، در بازی با فجر سپاسی بازی بهانه گیری می‌کردم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار