آخرین وضعیت کرونا در گلستان و جزئیات محدودیت های کرونایی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: محدودیت تردد از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح در همه شهر‌های استان، پابرجاست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  عبدالرضا فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: از زمان اجرای محدودیت‌های کرونایی در سطح استان و همکاری صنوف و مردم، روند ابتلا و بستری کووید ۱۹در گلستان رو به کاهش است که انشالله با ادامه این روند، شرایط بهتری را در استان خواهیم داشت.


عبدالرضا فاضل افزود: استان در حال حاضر در وضعیت هشدار از لحاظ شیوع کرونا، است، شهرستان‌های گرگان، کردکوی، بندرترکمن. بندرگز و آق قلا در وضعیت هشدار (نارنجی) و شهرستان‌های گنبد، مراوه تپه، مینودشت، آزادشهر، رامیان، کلاله، علی آباد، گمیشان و گالیکش در وضعیت زرد هستند


او گفت: در حال حاضر۴۶۷ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری اند، که از این تعداد ۱۰۷بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه و ۴۶ بیمار با دستگاه ونتیلاتور یه حیات ادامه می‌دهند.


به گفته فاضل، متاسفانه در شبانه روز گذشته ۸ هم استانی بر اثر کرونا درگذشتند.


او گفت: براساس مصوبات ستاد کرونا در شهرستان‌های نارنجی محدودیت مشاغل گروه ۳ و ۴ اجرا می‌شود که جزییات آن از سوی ستاد ملی کرونا، اعلام خواهد شد.


فاضل گفت: در شهر‌های نارنجی یک دوم کارکنان در محل کار حضور پیدا می‌کنند، همه آموزش‌ها غیرحضوری و به مدت ۲ هفته نمازجمعه و مراکز مذهبی تعطیل است.


او ادامه داد: خودرو‌های بومی با پلاک بومی این شهر‌ها نمی‌توانند از شهر خود خارج شوند و به شهر دیگر هم نمی‌توانند وارد شوند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در شهرستان‌های زرد هم سطح شغلی ۴ در آن‌ها محدود خواهد شد، دو سوم کارکنان حضور پیدا خواهند کرد و تمامی آموزش‌ها غیرحضوری است.


محدودیت تردد از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح در همه شهر‌های استان، پابرجاست.


انتهای پیام / فا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار