واعظ آشتیانی: بدهی‌های کلان باشگاه‌ها حاصل بمب‌های مدیران قبلی است

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال درباره بازیکنان و آپشن‌های عجیب در قرارداد آن‌ها توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیررضا واعظ آشتیانی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در خصوص وجود آپشن‌های عجیب در قرارداد بازیکنان فوتبال عنوان کرد: خوشبختانه این آپشن‌های عجیب در زمان مدیریت من در تیم استقلال وجود نداشت. البته نوع نگاه مدیریت می‌تواند در تصمیمات گرفته شده در تیم‌ها دخیل باشد. برخی از بازیکنان با ارزیابی مدیر و تصمیماتی که در تیم گرفته می شود به فکر قرار دادن آپشن‌های عجیب در قرارداد‌های خود می‌افتند.

او گفت: در گذشته عده‌ای عنوان می‌کردند که می‌خواهند در فصل نقل و انتقالات بمب بترکانند، حاصل آن بمب‌ها همین بدهی‌های کلان هستند.

واعظ آشتیانی ادامه داد: متاسفانه بازیکنانی داریم که ۶ میلیارد تومان قرارداد بسته و ۶ میلیارد هم آپشن‌های مختلف در قرارداد خود قرار داده است.

او گفت: بازیکنی که از باشگاه درجه چندم به تیم‌های بزرگ ما می‌آیند نباید برای آن باشگاه آپشن بگذارد بلکه این تیم‌های ما هستند که باید برای این بازیکنان آپشن بگذارند و از وجود آن‌ها درآمدزایی کنند.

واعظ آشتیانی گفت: در قرارداد برخی از بازیکنان بزرگ دنیا آپشن‌هایی را در نظر می‌گیرند، اما نه مدلی که ما با بازیکنان خود قرارداد می‌بندیم.

این که گفته می شود از کارهای مدیرعامل باشگاه خبر نداشتیم عذر بدتر از گناه است 

آشتیانی درباره مشکلات مدیریتی باشگاه استقلال عنوان کرد: مخاطب صحبت‌های من هیئت مدیره‌ تیم‌ها است. وقتی شما مدیرعامل باشگاهی را انتخاب می‌کنید باید پاسخگو اقدامات غیر قانونی آن مدیر نیز باشید.

او گفت: اگر مدیر عامل گزارشی را درباره عملکرد خود به هیئت مدیره نمی‌دهد آن هیئت مدیره می‌تواند آن مدیر را مورد مواخذه کند. در باشگاه‌های ما نه حسابرسی و نه مجمعی وجود دارد. به یکباره متوجه می‌شویم که باشگاه‌ها بدهی زیادی به بار آورده اند.

آشتیانی درباره صحبت‌های عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال مبنی بر اینکه از کار‌های غیر قانونی مدیرعامل آن تیم (سعادتمند) خبر نداشته است عنوان کرد: این صحبت عذر بدتر از گناه است. شما به عنوان یک عضو هیئت مدیره وظیفه داشتید که بر عملکرد مدیرعامل نظارت داشته باشید.

او گفت: زمانی که من مدیریت باشگاه استقلال را بر عهده داشتم از بودجه ای که به باشگاه استقلال تخصیص داده شده بود بیشتر خرج نکردم و به همین علت ریالی در زمان مدیریت من بدهی نداشتیم و حتی بخشی از بدهی‌های تیم را نیز پرداخت کردم، اما اکنون متاسفانه هیچ نظارتی از طرف هیئت‌ مدیره بر عملکرد مدیران تیم‌ها وجود ندارد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۰۶ دی ۱۳۹۹
اگه باشگاه ها خصوصی باشن باید از جیب مبارکشون خرج کنند و بهتر مدیریت میکنن و بیت المال رو به بیت الحال تبدیل نمیکنند !
Netherlands
ناشناس
۱۲:۳۱ ۰۶ دی ۱۳۹۹
خوشبختانه تمام بمب هاشون تو چندسال اخیرخنثی شدن....نمونش نادری که 8هفته گذسته وچیزی ازش دیده نشد... بازیکن 12میلیاردی گرفتن پولش ازکجامیدن خدامیدونه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۰۶ دی ۱۳۹۹
توهم جزو آن مدیرانی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۰۶ دی ۱۳۹۹
برو گمشو مردک نفهم دو سال عمر استقلال خاطر غرور تو تلف شد تو بودی که امیر جام ها را از استقلال دورکردی ابله
Iran (Islamic Republic of)
علیاری
۱۱:۲۰ ۰۶ دی ۱۳۹۹
جناب واعظ آشتیانی ما تا بحال بجزء ترقه چه از نوع داخلی و خارجی اش ندیدهایم ، لطفا بمبهایی که می فرمایید لاقل تعدادی از آنها را نام ببرید .
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۱:۰۶ ۰۶ دی ۱۳۹۹
سلام ،

مگر شرایط میزبانی و حضور تماشاگر و فعالیت لیدرها ،
از عوامل پیروزی تیم به حساب نمی آید ؟

پس چرا حالا که من با یک نفر دوست هستم و همفکر این موضوع را تبانی
می دانید ؟
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۱:۰۶ ۰۶ دی ۱۳۹۹
سلام هرکی اشتباه کرده درست شما نتیجه این همه هزینه روبفرماییدفقط سودابه خواص است
آخرین اخبار