ایجاد ۱۰ جایگاه توزیع سوخت آزاد در لرستان

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: ۱۰ جایگاه توزیع سوخت آزاد با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، به رانندگان ناوگان سنگین حمل و نقل عمومی این استان اختصاص یافته و فعال شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، میثم قدمی،معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: مکان استقرار ۱۰ جایگاه توزیع سوخت آزاد در محل پایانه‌ها و مراکز تجمع رانندگان اطلاع رسانی شده است که امیدواریم با این اقدام بخشی از مشکلات و دغدغه‌های رانندگان حمل و نقل عمومی در خصوص سوخت برطرف شود.

او بیان کرد: هم اکنون میانگین عمر فرسودگی در ناوگان باری کشور ۲۵ سال است و ۲۳ درصد ناوگان استان بیش از متوسط کشوری، فرسوده هستند.

قدمی با اشاره به اینکه ۹۳ شرکت حمل و نقل باری و ۸۸ شرکت حمل و نقل مسافری فعال در لرستان وجود دارد، گفت: از مجموع ۹ هزار و ۱۶ دستگاه ناوگان باری استان، متوسط عمر ۲ هزار و ۱۴۵ دستگاه، بالاتر از میزان کشوری است.

او اظهار داشت: میانگین عمر اتوبوس‌های مسافربری نیز ۱۵ سال است که اکنون این رقم در کشور به ۸.۱ و در لرستان به هشت سال کاهش یافته است که در این حوزه وضعیت مناسبی داریم.

او میانگین عمر مینی بوس را ۲۵ سال برشمرد و گفت: این میزان در لرستان و کشور به ترتیب ۳۱.۹ ‍و ۳۱.۵ سال است.

طول راه‌های لرستان بیش از هشت هزار کیلومتر است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.