لیگ برتر فوتسال/ کار سخت فرش آرا برابر سن ایچ/ لک به مصاف شاگران سابق خود می‌رود

هفته سوم لیگ برتر فوتسال امروز یکشنبه با برگزاری ۶ مسابقه در شهر‌های مختلف پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتسال امروز یکشنبه ۶ دیدار در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود. این هفته تیم‌های مس سونگون و گیتی پسند اصفهان قهرمان و نائب قهرمان فصل گذشته با قرعه استراحت رو به رو شده اند.


بیشتر بخوانید


شهید منصوری قرچک - مقاومت البرز/ ساعت ۱۵:۳۰/ سالن هفتم تیر قرچک

در هفته سوم لیگ برتر ۲ تیم شهید منصوری قرچک و مقاومت البرز در سالن بدون تماشاگر هفتم تیر قرچک به مصاف هم می‌روند. هر ۲ تیم در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر بازی‌های خود را با کمی نوسان شروع کردند. تیم شهید منصوری در ۲ مسابقه گذشته به ترتیب برابر تیم‌های گیتی پسند اصفهان و اهورای بهبهان تن به شکست داده است. این تیم فردا محسن حسن زاده سرمربی خود را به دلیل عمل جراحی آپاندیس در اختیار ندارد و قرار است دستیار این مربی هدایت این تیم را در بازی با مقاومت بر عهده بگیرد.

تیم مقاومت البرز در هفته اول لیگ برتر مغلوب تیم اهورای بهبهان شد و در هفته دوم هم برابر تیم قدرتمند شهروند ساری با نتیجه ۵ -  ۵ متوقف شد.

شهروند ساری - کراپ الوند قزوین/ ساعت ۱۵:۳۰/ سالن شهید سید رسول حسینی

در یکی از مهم‌ترین بازی‌های این هفته ۲ تیم شهروند ساری و کراپ الوند قزوین در سالن بدون تماشاگر شهید سید رسول حسینی به مصاف هم می‌روند.

رضا لک فصل گذشته به عنوان سرمربی در تیم شهروند ساری حضور داشت و موفق شد با این تیم نتایج بسیار خوبی را کسب کند و به همین دلیل این مسابقه می‌تواند از جذابیت‌های بسیار بالایی برخوردار باشد. ساروی‌ها به تازگی موفق شدند محسن خبیری را به عنوان سرمربی جدید تیم خود انتخاب کنند. تیم فوتسال شهروند ساری هفته دوم لیگ برتر برابر تیم مقاومت البرز متوقف شد.

تیم کراپ الوند قزوین امسال موفق شده علاوه بر به خدمت گرفتن رضا لک به عنوان سرمربی، چند بازیکن بزرگ و با تجربه هم را در اختیار بگیرد و از همین حالا خود را به عنوان یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی معرفی کرده است. کراپ هفته اول لیگ برتر برابر تیم مجتمع فردوس قم با نتیجه ۲ - ۲ متوقف شد. آن‌ها در هفته دوم بازی نداشتند.

مجتمع فردوس قم - اهورای بهبهان/ ساعت ۱۵:۳۰/ سالن شهید حیدریان قم

در دیگر مسابقه مهم این هفته تیم‌های محتمع فردوس قم و اهورای بهبهان در سالن بدون تماشاگر شهید حیدریان قم به مصاف هم می‌روند.

تیم مجتمع فردوس قم در ۲ هفته اول لیگ برتر به ترتیب برابر تیم‌های شهروند ساری و گیتی پسند اصفهان متوقف شده و می‌خواهد با پیروزی برابر تیم اهورای بهبهان طلسم تساوی‌های خود را بشکند. حسین صبوری سرمربی تیم فردوس قم امیدوار است که امسال بتواند با بازیکنان جوانی که در اختیار دارد نتایج خوبی را در لیگ برتر کسب کند.

تیم اهورای بهبهان در ۲ هفته اول لیگ برتر موفق شده حریفان خود را شکست دهد. تیم اهورای بهبهان در هفته اول موفق شد از سد تیم مقاومت البرز عبور کند و در بازی دوم هم برابر تیم قدرتمند شهید منصوری قرچک قرار گرفت و موفق شد این تیم را هم با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد.


بیشتر بخوانید


سن ایچ ساوه - فرش آرای مشهد/ ساعت ۱۵:۳۰/ سالن فجر ساوه

یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته را ۲ تیم سن ایچ ساوه و فرش آرای مشهد برگزار می‌کنند. این مسابقه به میزبانی سن ایچ در سالن بدون تماشاگر فجر برگزار می‌شود. تیم سن ایچ ساوه فصل را با قدرت آغاز کرده است. این تیم از همین حالا خود را مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی معرفی کرده است. بازیکنان سن ایچ ابتدا در هفته اول موفق شدند از سد قهرمان فصل گذشته رقابت‌های لیگ یعنی مس سونگون عبور کنند و بعد از آن هم برابر تیم ایمان شیراز پیروز شدند و به همین دلیل با روحیه بسیار بالایی به مصاف تیم قدرتمند فرش آرای مشهد خواهد رفت.

تیم فرش آرای مشهد  در ۲ بازی گذشته خود به ترتیب موفق شده تیم‌های ایمان شیراز و ملی حفاری اهواز را شکست دهد و با کسب ۲ پیروزی  به مصاف نماینده ساوه خواهد رفت.

بازار‌های روز کوثر اصفهان - ایمان شیراز/ ساعت ۱۵:۳۰/ سالن کوثر اصفهان

در دیگر بازی این هفته تیم‌های بازار‌های روز کوثر اصفهان و ایمان شیراز در سالن بدون تماشاگر کوثر اصفهان به مصاف هم خواهند رفت. تیم بازار‌های روز کوثر در اولین مسابقه برابر تیم راگای تهران قرار گرفت و در پایان با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد. آن‌ها هفته گذشته هم برابر تیم مس سونگون قرار گرفتند و برابر این تیم هم با ۲ گل شکست خوردند. 

تیم ایمان شیراز در ۲ هفته ابتدایی لیگ برتر به ترتیب برابر تیم‌های فرش آرای مشهد و سن ایچ ساوه قرار گرفت و در هر ۲ مسابقه شکست خورد.

ملی حفاری اهواز - راگای تهران/ ساعت ۱۵:۳۰/ سالن امام رضا (ع) اهواز

در آخرین دیدار حساس این هفته ۲ تیم ملی حفاری اهواز و راگای تهران در سالن بدون تماشاگر امام رضا (ع) اهواز به مصاف هم می‌روند. ملی حفاری در دیدار هفته گذشته برابر تیم فرش آرای مشهد شکست خورد و برای جبران آن شکست با تمام توان به مصاف شاگردان محمد کشاورز در تیم راگای تهران خواهد رفت.

راگایی‌ها در هفته اول موفق شدند از سد تیم بازار‌های روز کوثر اصفهان عبور کرده و اولین ۳ امتیاز این فصل خود را به دست بیاورند. راگا در هفته دوم با قرعه استراحت رو به رو شد و از همین رو با آمادگی بسیار بالایی به مصاف حریف اهوازی خود خواهد رفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار