پیشرفت ۸۵ درصدی ساختمان زمرد در سرایان

شهردار سرایان از تداوم عملیات احداث پروژه ساختمان زمرد شهرداری وانجام عملیات نازک کاری و اجرای نمای این ساختمان خبر داد.

مطلبی پور شهردار سرایان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: با تلاش شهرداری اجرای فاز دو این پروژه با نظارت واحد عمرانی شهرداری سرایان از اوایل سال ۹۹ آغاز گردیده و همچنان در حال اجرای مراحل عملیاتی عمرانی است.

او افزود: پیشرفت عملیات سازه‌ای ساختمان زمرد به مرز ۸۵ درصد رسیده است، و عملیات نازک کاری و اجرای نمای آن نیزآغاز شده است.

مطلبی پور با اشاره به اینکه ساختمان زمرد شهرداری دارای زیر بنا ۲ هزار و هفتصد متر مربع است گفت: در ادامه عملیات ساخت این پروژه اعتباری بالغ بر ۱۵هزار میلیون ریال توسط شهرداری درنظر گرفته شده است.


بیشتر بخوانید


شهردار سرایان گفت: این شهرستان با جمعیتی بالغ بر ۱۳ هزار نفر متاسفانه فاقد یک مجتمع تجاری طبقاتی می‌باشد که در تلاش هستیم با اتمام این پروژه بزرگ و تجهیز آن گامی بزرگ در جهت خدمت به اهالی شهر سرایان برداشته شود.

او در ادامه افزود:خدمت رسانی به مردم لازم وضروری است و این اقدامات عمرانی شهرداری گامی مهم در جهت ارائه خدمات مفید به شهروندان است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار