مجله فرهنگی، ادبی «کلک مینودری» در رادیو قزوین

رادیو قزوین در «کلک مینودری» به آخرین رخداد‌های فرهنگی و ادبی استان می‌پردازد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: در  برنامه رادیویی «کلک مینودری» علاوه بر معرفی هنرمندان با مسئولان فرهنگی استان درباره آسیب شناسی مسائل هنری، معرفی کتاب و یا موفقیت یک هنرمند گفتگو می‌شود.

علی رحیمی افزود: «کلک مینودری» شامل بخش‌های متنوعی همچون «معرفی مشاهیر کهن استان»، «بخش گزارشی از رویداد‌های فرهنگی استان»، «حافظ خوانی»، «بررسی اخبار فرهنگی و ادبی» و «پخش تصنیف‌های باکلام» است.

او اضافه کرد: این برنامه رادیویی به تهیه کنندگی رضا داداشی، نویسندگی و گویندگی سیدمحمد بهره بردار پنجشنبه شب‌ها ساعت ۲۱ به مدت ۶۰ دقیقه همراه شنوندگان است.

برنامه «کلک مینودری» به مناسبت درگذشت استاد ناصر ایزدفر معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین در برنامه هفته گذشته پویشی با نام «درد دلی با ناصرخان تئاتر قزوین» برگزار کرد و به دلیل حجم بالای پیام‌ها در هفته جاری نیز به این موضوع پرداخته می‌شود.

علاقمندان برای شرکت در این پویش می‌توانند صدا و یا متن خود را تا پایان روز چهارشنبه به شماره فضای مجازی ۰۹۱۰۸۹۹۴۵۰۸ ارسال کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار