یک عملیات تروریستی در استان صلاح‌الدین عراق خنثی شد

دستگاه اطلاعات نظامی عراق در بیانیه‌ای از خنثی‌سازی عملیات تروریست‌ها برای شلیک موشک به مناطق مسکونی در استان صلاح الدین خبر داد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبگاه السومریه نیوز، دستگاه اطلاعات نظامی عراق روز شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: سرویس‌های اطلاعاتی عراق با هماهنگی بخش اطلاعاتی ستاد فرماندهی عملیات صلاح الدین، در عملیاتی ویژه و پیشگیرانه موفق شدند عملیات تروریست‌ها را برای شلیک موشک‌ها از منطقه «تلول الباج» در «وادی الثرثار» خنثی کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: سروس‌های اطلاعات نظامی عراق در این عملیات ویژه، از شلیک موشک‌ها به مناطق مسکونی در استان صلاح الدین جلوگیری و سکوی شلیک موشک‌ها را در منطقه تلول الباج کشف کردند.

گروه تروریستی داعش که پس از اشغال شهر موصل عراق در سال ۲۰۱۴، به سرعت بخش اعظمی از خاک این کشور را تحت کنترل خود درآورده بود، سه سال بعد، متحمل شکست شد و نیرو‌های عراقی با کمک‌های مستشاری ایران موفق شدند در سال ۲۰۱۷ تروریست‎ها را از کشورشان اخراج کنند.

با این وجود، برخی از عناصر داعش در مناطقی از عراق حضور نه چندان فعال دارند و هر از گاهی حملات تروریستی در برخی از مناطق این کشور انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار