رونمایی از پوستر اولین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور

مراسم رونمایی از پوستر اولین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات شرق کشور با حضور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، نبی زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: اولین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات شرق کشور یادمان پروفسور معتمدنژاد را در سال ((جهش تولید)) با حضور استان‌های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، یزد و کرمان، جنوب کرمان برگزار می‌شود.

او گفت: این جشنواره با هدف کمک به افزایش کیفی آثار منتشر شده در رسانه ها. ایجاد فضای رقابتی میان فعالان رسانه‌ای بصورت منطقه‌ای و قدردانی از روزنامه نگاران برتر، ایجاد زمینه پویایی و نشاط مطبوعاتی و تشویق نسل جوان جهت تفکر و تعمق در خدمات ارزنده شخصیت‌ها و مفاخر میهن اسلامی برگزار می‌شود.

نبی زاده گفت: آخرین مهلت دریافت آثار برای شرکت در این جشنواره تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ است.


بیشتر بخوانید


معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم که به صورت ارتباط تصویری در فضای مجازی برگزار می‌شد، گفت: امروز دوران انحصار اطلاعات به پایان رسیده و امروز با توجه به علم جدید و ابزار نوین رسانه‌ای شاهد اانفجار اطلاعات هستیم.

حداد با بیان اینکه مطبوعات علاوه بر توجه مسائلی ملی باید در بحث محلی تلاش بیشتری داشته باشند، افزود: باید برگزاری این جشنواره اثر مستقیمی بر مطبوعات داشته باشد و این اثر بیشتر از هم مخاطب را مورد توجه قرار دهد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار