فعالیت ادارات اهواز با ۲ سوم کارمندان

 سخنگوی ستاد مدیریت مبارزه با ویروس کرونا در خوزستان گفت: وضعیت شهر اهواز از نظر بیماری کرونا همچنان نارنجی است و ۲ سوم کارمندان بایددر محل کار حاضر شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا نجاتی سخنگوی ستاد مدیریت مبارزه با ویروس کرونا در خوزستان گفت: وضعیت شهر اهواز از نظر بیماری کرونا همچنان نارنجی است از این رو مصوبات قبلی در اهواز پا برجا است و ۲ سوم کارمندان باید در محل کار حاضر شوند.

او با بیان اینکه تمامی ادارات و شرکت ها‌ی دولتی و خصوصی ملزم به اجرای مصوبات ستاد کرونا هستند و ساعت کاری در اهواز همان ۸ تا ۱۳:۳۰ دقیقه است،  افزود: در شهر نارنجی که اهواز است مشاغل گروه یک و ۲ امکان فعالیت دارند و در ۲۷ شهرستان زرد مشاغل گروه یک،۲ و سه می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

نجاتی ادامه دادتردد خودرو‌های شخصی پس از ساعت ۲۱ در اهواز همچنان ممنوع است و بنا بر مصوبات قبلی نیز ورود پلاک‌های غیر بومی به شهر اهواز و خروج پلاک‌های بومی از شهر اهواز ممنوع است و اگر امروز آمار تعداد بیماران کاهش یافته است دستاوردی است که حاصل زحمات خود مردم است و بیماری هنوز از بین نرفته است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار